לימוד שפה אנגלית

לימוד שפה אנגלית עם מורה אחד על אחד באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לימוד שפה אנגלית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימוד שפה אנגלית

האנגלית תופסת מקום מרכזי בכל היבט של חיינו – עסקים, תיירות, טכנולוגיה, ואף תרבות – ובהתאם לכך הצורך בשליטה בשפה זו הוא חיוני יותר מתמיד. עם זאת, המסלול המסורתי ללימוד שפה עלול הוא, בהיעדר מילים אחרות, מסובך ולא מאוד נגיש עבור מרבית האנשים.

רבים מחפשים דרכים חלופיות וחדשניות לרכוש את השפה האנגלית או לשפר את כישוריהם בה – וכאן נכנסת לתמונה האפשרות של לימוד שפה אנגלית אונליין – גישה שמאפשרת גמישות, נגישות והתאמה אישית לכל תלמיד ותלמידה.

טכנולוגיה ללימוד שפה אנגלית – כחול לבן

במילניום השלישי הטכנולוגיה משפרת את איכות חיינו בכל תחום והאפשרות ללמוד אנגלית באופן מקוון מול מורה פרטי היא לא רק פתרון נוח, אלא גם אפקטיבי במיוחד. השילוב של למידה אישית 1 על 1 עם מורה מקצועי מאפשר לכל תלמיד או תלמידה לקבל את תשומת הלב ואת הנחייה הנחוצים להם כדי לשפר את השפה האנגלית בצורה היעילה ביותר.

כל תלמיד מקבל ליווי אישי ותוכנית לימודים שמתואמת לרמתו, לצרכיו ולאופיו האישי, מה שמבטיח כי הלמידה תהיה יעילה, ממוקדת ומהנה. נוסף על כך, האפשרות ללמוד מכל מקום ובכל זמן, תוך כדי שימוש בטכנולוגיה חדשנית ונגישה, מסירה את מגבלות המרחק – ולעומת זאת מקטינות מאוד את העלויות

התאמה אישית היא שם המשחק

אחד היתרונות הבולטים של למידה מקוונת הוא הגמישות – הן מבחינת מיקום והן מבחינת זמן. האפשרות לקבוע את לוח הזמנים בעצמך מאפשרת למקסם את ניצול זמנך לטובת הלמידה. בין אם בבוקר, צהריים, ערב או אפילו בשעות הלילה המאוחרות – הבחירה שלך.

גם מקום הלמידה נתון לבחירתך – בבית, בנסיעה, בהפסקת צהריים בעבודה או בכל מקום אחר שבו יש חיבור אינטרנט. אין צורך להגיע פיזית לשיעור וניתן ללמוד מכל נקודה בעולם. זוהי מסגרת שמביאה בחשבון את האילוצים שלך ומאפשרת למידה יעילה גם עבור אנשים עם לוח זמנים עמוס במיוחד, או עבור אלו שנמצאים בנסיעות תכופות. כמו כן, החיבור האישי למורה הפרטי נשמר ללא תלות במיקום או בשעה, מה שמוביל להצלחה מרבית של התלמידים שלנו.

כל היתרונות באפליקציה אחת

לימוד שפה אנגלית באמצעות האפליקציה של i-fal מעניק יותר מאשר מחיר נוח, גמישות ונגישות. השירות שלנו מבוסס גם תוצאות מותאמות אישית:

  • כל תלמיד יכול לקבל תוכנית לימודים מותאמת אישית, המתחשבת ביכולותיו, בחולשותיו ובמטרותיו. המורה הפרטי עובד באופן אינטנסיבי עם כל תלמיד ותלמידה, מאפשר להם לשפר את כישוריהם באופן היעיל ביותר, בין אם מדובר בתחומים כמו דקדוק, היגוי, עשירות אוצר מילים או זריזות חשיבה בשפה וביטחון בעת ההתבטאות בה.
  • נוסף על כך, הלמידה המקוונת מספקת גישה לחומרי לימוד מגוונים ועדכניים שהמורים המקצועיים שלנו מאגדים עבור התלמידים – המאפשרים לתלמידים שלנו לחוות את השפה האנגלית בצורה חיה ואקטיבית. משימות אינטראקטיביות, שיחות וידאו ומשחקי שפה הם רק חלק מהכלים שמסייעים לתלמידים להתחבר לשפה ולפתח מוטיבציה גבוהה ללמידה.
  • כמו כן, ניקח הזדמנות זו כדי להדגיש את הערך המוסף הנוסף של לימוד שפה אנגלית בשיעור וודאו עם מורה פרטי – לא רק ככלי לתקשורת עולמית, אלא גם כדרך לפתח יכולות חשיבה בשפה האנגלית, כמו גם יצירתיות והבנה תרבותית של דוברי השפה במיקומים שונים בעולם. התלמידים שלנו לומדים לא רק את השפה, אלא גם נחשפים לתרבויות שונות דרך הטקסטים, דיונים וחומרים דידקטיים שהמורים מנגישים להם.

איך עושים את הצעד הראשון?

לא מעט אנשים מתקשים בפיתוח שליטה מספקת בשפה האנגלית. בין אם הסיבה היא חוסר ביטחון, קושי בהבנת הנשמע והכתוב או פשוט מחסור בזמן – ועקב כל אלו לימוד שפה אנגלית באופן יעיל יכול להוות אתגר די משמעותי.

הורידו את האפליקציה של i-fal כעת והתחילו בשיעור ניסיון במתנה, ללא התחייבות וללא תשלום. אנו בטוחים שלא תצליחו לעצור 😊

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!