אפליקציה ללימוד אנגלית | לימוד אנגלית אפליקציה

מחירים ללא תחרות מבלי להתפשר על איכות המורים!

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה כדאי ללמוד באפליקציית ifal?

שמירה על רצף שיעורים

ניתן לקבוע שיעורים על בסיס יומי ולשמור על קצב קבוע ויציב ובכך לראות שיפור מהיר ברמת האנגלית

לא מתפשרים על איכות המורים

הצוות המקצועי של המורים בifal נבחר בקפידה וכולם בוגרי קורסים ללימוד אנגלית - מורים מוסמכים

מחירים שאין דברים כאלה

לא תמצאו מחירים כאלה בשום מקום אחר - בחבילות המנויים של ifal המחיר לשיעור בין 16-22 ₪

גמישות ואפשרות לעצור בכל שלב

באפליקציית ifal אין התחייבות - אנו מאמינים בשירות ובמוצר שלנו ויודעים כמה שהוא טוב ומשתלם ולכן לא מחייבים את הלקוחות - אתם כבר תראו לבד שלא תרצו לעזוב 🙂

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

אפליקציה ללימוד אנגלית

רוצה ללמוד אנגלית בלי הגבלה של זמן ומקום? חשוב לך לשפר את האנגלית שלך אך קשה לך להתחייב מבחינת זמנים? העולם התקדם ואתו גם אפשרויות הלימוד השונות, כאשר לימוד אנגלית הוא אחד מתחומי הלימוד מבוקשים. אפליקציה ללימוד אנגלית יכולה לסייע לרבים להצליח ללמוד ולו בשל הגמישות הרבה שהיא מציעה.

מתי כדאי ללמוד אנגלית?

לא מעט אנשים נתקלים באמצע החיים בצורך בלימוד אנגלית. רובנו למדנו אנגלית בבית הספר, חלקנו השגנו ציונים גבוהים וחלקנו פחות, אך לרוב האנשים ישנה האנגלית הבסיסית המסייעת להם להסתדר בחיי היום יום. עם זאת, ניתן לראות בלא מעט מקרים כיצד פתאום עולה צורך בהבנת השפה יותר לעומק. בדרך כלל אנשים נתקלים בצורך הזה במקומות העבודה שלהם, כאשר יש צורך לנהל שיחות עם לקוחות או עמיתים לעבודה בחו"ל באנגלית.
אם אנשים לא מנהלים שיחות באנגלית ביום יום שלהם ובטח לאורך שנים ארוכות, שיחות כאלו יכולות לגרור מבוכות רבות מצדם. ניתן כיום לשפר אנגלית בניהול שיחה יום יומית באמצעות שיחות וידאו, זום או אפילו טלפון. עם זאת באמצעות אפליקציה ייעודית לתחום זה, ניתן לנהל את הנושא בקלות יתרה, לקבוע שיעורים רק בזמנים מתאימים ונוחים ולעשות זאת מכל מקום.

מה לומדים באפליקציה ללימוד אנגלית?

באמצעות האפליקציה ניתן לתרגל הכול – משיחות יומיומיות בנושאים שקשורים לתיירות ועד לאיות ודקדוק, צירופי מילים וקריאה שוטפת. בשלב ראשון יש להגדיר מהם הצרכים מלימודי האנגלית – האם הצורך הוא לכתיבת מיילים, לשיחה באנגלית בעבודה? האם מדובר על צורך עתידי? לאחר שמגדירים את הצורך יש לבחון את רמת האנגלית ועל פיה להתאים את הלימודים. לאחר מכן אפשר לצאת לדרך ולהתחיל לתרגל אנגלית על פי הצורך – פעם בשבוע, כל יומיים או אפילו כל יום.

נוחות שימוש מובילה להצלחה בלימודים

בעולם הדיגיטלי יש מקום ללימודים דיגיטליים, בטח בנושאים שהם יש צורך בעיקר בחיזוק. אפליקציה ללימוד אנגלית פותחת אפשרויות רבות של שימוש, החל משיחות וידאו או זום ועד לימודים מובנים בתוך האפליקציה עצמה. הלימודים יכולים להיות מכל מקום ובכל זמן ונוחות זו מסייעת לכולם להצליח. רוצה לנסות ללא התחייבות ועלות שיעור ראשון? אפשר ממש עכשיו להתחיל.

אילו יתרונות יש ללימודים באפליקציה ללימוד אנגלית?

אנחנו מחוברים לטלפון הנייד שלנו ממש כמו לכל איבר אחר מגופנו. אנחנו מנהלים את רוב התקשורת שלנו דרך הטלפון, עובדים דרכו וגם חיים דרכו את חיי החברה שלנו. מה הפלא שלימודים הפכו גם כן לחלק בלתי נפרד ממה שאנחנו עושים עם הטלפון, כאשר לימודים באפליקציה הם כבר לא מילה גסה אלא חלק בלתי נפרד מהחיים.

אפשר היה לדמיין מצב בו אנשים היו מסכימים ללמוד, לנהל פגישות או ישיבות בזום או בכלל דרך מסכים לפני עידן הקורונה? ככל הנראה שלא. אולם לאחר עידן הקורונה גילינו גם מספר יתרונות בשיטה, למשל גילינו שאין סיבה להגיע בתחילת השנה לאספת הורים בבית הספר ואנו מקיימים אותה בזום בהנאה רבה. אותו הדבר גם עם לימודים, כיום אנו מנהלים חלק נכבד מהלימודים באינטרנט ולא מן הנמנע שגם אנגלית נלמד דרך אפליקציה ללימוד אנגלית.

הכנה לשיעור ללמידה אפקטיבית

אמנם מדובר על התחברות לשיעור ותו לא, אך כדי שהלמידה תהיה אפקטיבית ומשמעותית כן כדאי להתכונן לשיער. מומלץ למשל לבחור סביבה שקטה, או למשל לא להתחבר לשיעור בזמן נהיגה, הליכה או תוך כדי עבודה. אם מדובר על סביבת הבית, רצוי לבחור פינה שקטה ולדאוג שלא יהיו ברקע טלוויזיה דולקת או ילדים שעוד לא הלכו לישון. ניתן למשל לעשות שימוש בגינה, בפארק או בכל מקום אחר שהוא שקט ולהתחבר לשיעור עם אוזניות כדי להגביר את תחושת הריכוז במהלכו. כמו כן, מומלץ להיעזר בכלי כתיבה ומחברת, כדי לרשום הערות ושאלות אותן ניתן יהיה לשאול בהמשך לחידוד נושאים מסוימים.

האם לימודים בהנאה יובילו לתוצאות?

כמעט כל דבר שנעשה בהנאה יהיה אפקטיבי יותר אם נעשה אותו בהנאה ולכן לימודים בהנאה יוכלו להשיג תוצאות מצוינות. כיצד? דמיינו לרגע לימודים באפליקציה שהם קצת כמו משחק, גם עבור מבוגרים וגם עבור ילדים מדובר על דבר מהנה יותר מאשר לשבת בכיתה צפופה או אפילו ללמוד בזום. כאשר אנו נהנים מתהליכים אנחנו זוכרים אותם טוב יותר, אנחנו מרוכזים בהם יותר ומתוך כך גם התוצאה שלהם תהיה אפקטיבית יותר.

האם כדאי להמשיך ולהתאמן גם לאחר סיום הלימודים?

השאלה האם להמשיך או לא לאחר לימודים באפליקציה תלויה במצב ההתקדמות והצורך בהמשך הלימודים. יש לימודים ממוקדם בנושאים מסוימים, כמו למשל קריאה שוטפת, דיבור או דקדוק. ברגע שמסיימים אותם וחשים שיש בהם שליטה מלאה אפשר להפסיק ללמוד אותם. עם זאת, אם לא הושגה שליטה מלאה או אם רוצים למקסם את היכולות באנגלית עד למקסימום, ניתן להמשיך בלימודים גם במתכונת מצומצמת. את הלימודים ניתן למקד בקריאה שוטפת או באמצעות משחק באפליקציה ללימוד אנגלית. ושוב, כדאי לזכור שככל שהלימודים מהווים הנאה, כך קל יותר להתמיד עמם וכך גם קל יותר להפיק מהם את התועלת הרצויה.

סרטוני הדרכה ושימוש באפליקציית I-fal

כיצד להירשם לשיעור ראשון במתנה

נגן וידאו

כיצד להיכנס לשיעור באפליקציה

נגן וידאו

כיצד להירשם למנוי ולשלם באפליקציה

כיצד להירשם ולשלם באפליקציית I-Fal
נגן וידאו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!