קורס אנגלית אונליין | קורס דיבור אנגלית | קורס אנגלית בטלפון

קורס אנגלית במחירים ללא תחרות מבלי להתפשר על איכות המורים!

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה כדאי לעשות קורס אנגלית אונליין באפליקציית ifal?

מקסימום ערך לכסף - מחיר מנצח

ללא התחייבות

שגרת שיעורים שבועית/יומית

מורים מקצועיים בעלי ניסיון

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

קורס אנגלית אונליין

רוצה לשפר את האנגלית שלך עם אנשי מקצוע מיומנים ועם תוכנית לימוד מוצלחת? קשה לך למצוא זמן להגיע לשיעורים פרונטליים וזה מקשה עליך? כיום לומדים קורס אנגלית אונליין, משפרים ומחדדים את האנגלית ומפסיקים לתת למחסור השפה להפריע להתקדמות בחיים.

ללמוד מכל מקום ובכל זמן

אנו חיים בעולם בו לאף אחד כמעט אין זמן להשקיע בעצמו ובמה שחשוב באמת. אנחנו עובדים מסביב לשעון, מגדלים ילדים, לומדים באוניברסיטה ולפעמים לימודים רק לשם החיזוק יכולים להיראות שוליים. ישנה חשיבות עצומה לידיעת השפה האנגלית, אך לעיתים אנשים לא מדברים, כותבים או משתמשים באנגלית במשך שנים לאחר סיום התיכון ופתאום יש להם צורך כן לעשות זאת. זו יכולה להיות עבודה חדשה, לימודים, רצון לעבור לחו"ל לרילוקיישן או שיחות עם קשרי עבודה בחו"ל. גם אם אין זמן, תמיד ניתן למצוא זמן ללימודים אונליין, כאשר הרעיון מאחורי קורס אנגלית אונליין הוא לימוד נוח עד כמה שניתן.

במה מתמקדים הלימודים?

בשלב הראשון נערכת בדיקה לגבי רמת הלימודים, רצוי לקחת שיעור ניסיון כדי לבחון מהי הרמה הנדרשת ומהן נקודות התורפה אותן יש לחזק במהלך הלימודים. אם ישנו צורך לחזק את אוצר המילים, את חיבורי האותיות ואת הכתיבה והדקדוק, רצוי להתמקד בנושאים אלו בלימודים. אם הרצון הוא לשפר את השיחה באנגלית, ישנם לימודים בהם מתרגלים שיחות שוטפות במהלך כל השיעור. השיחות יכולות להיות ברמת האנגלית העסקית, להתמקד בראיונות עבודה ובניהול שיחות סמול טוק. אם האנגלית היא לצורך רילוקיישן או לטיול, נושאי השיחה יכולים להתמקד בתחומים שנוגעים אליהם יותר.

יתרונות הלימוד אונליין

יש יתרונות רבים ללמידת קורס אנגלית אונליין. מדובר על לימודים אותם ניתן להפסיק בכל זמן כאשר מרגישים שהאנגלית השתפרה עד ליעד שהוצב, אין צורך לבזבז זמן מיותר על פקקים והמתנות. הלימודים מתבצעים בכל זמן ומקום, רק פותחים את המחשב ומתחילים ללמוד וכמובן שישנן יותר אפשרויות מבחינת גמישות השעות כדי לבצע את הקורס.
רוצה ללמוד קורב אנגלית אונליין במקום האיכותי ביותר? אנו מציעים לך להשתתף בשיעור ניסיון ללא עלות או התחייבות, כדאי להירשם כבר עכשיו.

מדוע כדאי לשפר את האנגלית בקורס ממוקד?

יש אנשים שרוצים לשפר את האנגלית שלהם למטרה מאוד מסוימת. זה יכול להיות הרצון לדבר אנגלית שוטפת בסביבת עבודה שמצריכה זאת וזה יכול להיות רילוקיישן. לפעמים אלה יכולות להיות פשוט שיחות עם אנשים דוברי אנגלית גם לא במסגרת העבודה, אך בכולם יש צורך בשיפור האנגלית. קורס אנגלית אונליין ממוקד מטרה הוא דרך יעילה במיוחד לשפר את האנגלית. בקורס לומדים מראש רק את הצורך האישי, לדוגמה, ניתן לבחור קורס אנגלית מדוברת, קורס לשיפור הכתיבה, קורס אנגלית עסקית ועוד. כאשר עוברים קורס ממוקד ניתן לשפר בכל פעם נושא ספציפי בו רוצים להתמקד והדבר מהווה יתרון עבור אלה שרוצים לדייק את לימודיהם ולא לבזבז זמן על נושאים מיותרים.

כיצד הלימודים בקורס מסייעים לגייס את הלומדים ללמידה אפקטיבית?

קורסים ממוקדים הם כאלה שיש בהם נושאים מסוימים לדרגה מסוימת של לומדים. מתחילים בבסיס ומתקדמים על פי קצב השיעורים עד ללמידה אפקטיבית שעליה ניתן גם לערוך חזרות במסגרת הקורס או לבד. אנשים רבים מוצאים בקורסים אלה למידה אפקטיבית כיוון שהיא ממוקדת מטרה, נוחה מאוד למי שלא יכול להגיע פיזית לקורס וחוסכת זמן רב על נסיעות וחיפוש חניה. נוסף על כך, מי שלא יכול היה להתאפשר להם ללמוד אנגלית בגלל קשיים לוגיסטיים יכולים כעת ללמוד מכל מקום ובכל שעה.

כיצד מתכוננים לשיעור?

הכנה לקראת קורס אנגלית אונליין בדרך כלל תצריך בדיקה מקדימה לרמת הלימודים של המעוניינים בקורס. בדיקת הרמה והציפיות מהקורס יסייעו לדייק את הבחירה ולקבל קורס אפקטיבי שמתמקד בדיוק בנושאים אותם יש עניין לשפר. לשיעורים עצמם מומלץ להיות בסביבה שקטה וללא הפרעות. כך למשל אם יש ילדים, מומלץ לבחור שעה שהם ישנים או בהפסקה בעבודה, כדי שיכולת הריכוז בשיעור תהיה גבוהה. כמו כן, מומלץ להחזיק בקובץ וורד במחשב או במחברת למי שמעדיף, לרשום נקודות עליהן יש שאלות ולשאול אותן בסוף השיעור בפורום המתאים.

עבור מי הלימודים מיועדים?

לימודי קורס אנגלית אונליין מיועדים עבור כל מי שמעוניין לשפר את האנגלית שלו. אלה יכולים להיות לימודים לשיפור הכתיבה, הקריאה, הדיבור היום יומי או האנגלית העסקית. הם יכולים להיות עבור כל מטרה ואפילו עבור הלומד עצמו, כדי שיהיה לו קל להתמצא בדברים הקטנים של החיים. נוסף על כך, הלימודים מתאימים במיוחד עבור אלו שמתקשים ללמוד בשל נסיבות חייהם.

לדוגמה, הורים עם חיים תובעניים וילדים קטנים בבית שמתקשים למצוא בייביסיטר או לשלם עבור ההליך. כמו כן, סטודנטים שמתקשים למצוא זמן בין הלימודים האקדמיים ובין העבודות והחיים בפרטיים. נוסף על כך, אנשים רבים בוחרים בקורס מתוך רצון שלא להתקהל, כי הרי כולנו יודעים מהי משמעות ההתקהלות וכולנו גם הבנו שהשד הזה של למידה מרחוק אונליין לא כל כך נורא ואפילו יעיל בהרבה מלימודים פרונטליים.

סרטוני הדרכה ושימוש באפליקציית I-fal

כיצד להירשם לשיעור ראשון במתנה

נגן וידאו

כיצד להיכנס לשיעור באפליקציה

נגן וידאו

כיצד להירשם למנוי ולשלם באפליקציה

כיצד להירשם ולשלם באפליקציית I-Fal
נגן וידאו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!