ללמוד לדבר אנגלית

ללמוד לדבר אנגלית עם מורה אחד על אחד בזום באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

יתרונות שיעורי אנגלית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

ללמוד לדבר אנגלית

מה היא הדרך הטובה ביותר למבוגרים ללמוד לדבר אנגלית? היכן ניתן ללמוד דיבור אנגלית בכל רמה – מבסיסית ועד מקצועית? מהי הדרך המומלצת למבוגרים לשפר את האנגלית המדוברת בפיהם? ומתי כדאי לילדים להתחיל ללמוד לדבר אנגלית?

העולם הולך וקטן – ועבור מרבית האנשים השפה האנגלית כבר הייתה לצורך בלתי נפרד משגרת החיים. הרי היכולת לדבר באנגלית בצורה חופשית היא זו שתאפשר לך להתקדם במגוון תחומים, ליצור קשרים שללא שליטה נוחה באנגלית היו מחוץ להישג ידך ובעיקר להימנע ממקרים בהם חוסר הנוחות שלך עם השפה יגרום לך להימנע מסיטואציות מסוימות. החדשות הטובות הן שללמוד לדבר אנגלית הוא תהליך מהיר יותר ממה שרבים חושבים בתחילה וכאשר המורה מתאים לצרכים שלך מהירות השליטה שלך בשפה עולה בצורה פנטסטית. לצד בחירה במורה המתאים, תרגול שגרתי של השפה הוא הדרך להרגיל את שרירי הפה והלשון, להרחיב אוצר מילים רלוונטי ולצבור ביטחון בצורה המהירה ביותר.

ללמוד לדבר אנגלית בכל גיל

מאחר והשפה האנגלית שזורה בכל רבדי החיים בעולם המודרני, בין אם מדובר בעולמות האקדמיה, העסקים או אפילו הבידור, לדעת לדבר בשפה האנגלית בצורה נוחה ולא מביכה מומלצת לכולם.

מתי בוחרים אנשים בוגרים ללמוד לדבר אנגלית?

בעיקר כאשר מדובר באנשים בוגרים, ללמוד לדבר אנגלית הוא מושג כוללני מדי ובמרבית המקרים הצורך שלנו הוא לדבר אנגלית במסגרת שיחות עסקיות, שיחות עם קרובי משפחה הגרים בחו"ל או במטרה לטייל בעולם. בהתאם לכך, קריטי לחדד את המטרה שלשמה ברצונך לשפר את האנגלית שלך בזמן בחירת המורה אשר ילווה אותך בתהליך. חשוב להבין כי בעיקר כאשר מדובר באנגלית מדוברת, ככל שהביטחון שלך בשפה יאפשר לך להשתמש בה בשגרה מהר יותר – כך גם קצב הלמידה שלך יואץ.

מתי מומלץ לילדים להתחיל ללמוד לדבר אנגלית?

בהתחשב בכך שילדים נתקלים בשפה האנגלית בגיל צעיר מאוד הודות לאינטרנט ולטלוויזיה, היכרות מוקדמת עם השפה האנגלית יכולה להבטיח להם יתרון על ילדים אחרים והנחת בסיס איכותי לשפה. ילדים אשר נחשפים לשפה האנגלית רק דרך סרטונים באינטרנט ומשחקי מחשב אינם לומדים את השפה בצורה נכונה ולעיתים קרובות מתקשים לתקן את תפיסת השפה האנגלית שלהם כאשר הם נדרשים ללמוד אותה בצורה מסודרת. לאור היתרונות הרבים שבשליטה בשפה האנגלית עבור ילדים, בעזרת המורה הנכון ניתן ומומלץ להתחיל וללמד ילדים מגיל 4 את הבסיס של השפה האנגלית בצורה אפקטיבית.

מה היא הדרך הקלה והמשתלמת ביותר ללמוד לדבר אנגלית?

כאשר רוצים ללמוד שפה חדשה ובעיקר לדבר בשפה חדשה, חשוב להבין שזו למידה שונה מלמידת עובדות היסטוריות לדוגמא. כדי לדבר אנגלית בצרה נוחה, שוטפת ומובנת יש "ללעוס" אותה בתיווך של מורה אשר יוכל לעזור לך עם ביטוי של מילים או השלמה של מילים החסרות לך. לכן, על מנת ללמוד לדבר אנגלית בצורה טובה ויעילה יש להיעזר במורה פרטי המסוגל להתאים את מערך השיעורים ללוחות הזמנים שלך ובכך להבטיח אימונים שגרתיים לצד הרחבת השימוש בשפה האנגלית בחיי היום יום שלך.

Ifal סוללת עבורך את הדרך המהירה והאטרקטיבית ביותר ללמוד השפה האנגלית

Ifal הוקמה לאור הצורך של אנשים רבים לשלוט בשפה האנגלית ברמות שונות, בצורה שתואמת לאורח החיים המודרני ובמחירים אטרקטיביים. הודות לפלטפורמה הייחודית שפיתחנו, קיצרנו את המרחק בין המורה הפרטי האידיאלי עבורך לבינך לכמה קליקים בודדים. זה הזמן להוריד את האפליקציה, למצוא את המורה הנכון עבורך ולקבוע איתו ליום והשעה הנוחים לך. כאשר השיעורים נערכים בבית שלך, עם מעקב חודשי ושירות מהיר בוואסאפ, אפשרות לקביעת השיעורים בין 6 בבוקר ל-11 בלילה, מדיניות ביטול שיעורים נוחה ומחיר שאין לו תחרות – הדרך ללמוד לדבר אנגלית בכל רמה נמצא במרחק קצר מתמיד.

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!