אימון טלפוני באנגלית | ניהול שיחה באנגלית

אימון טלפוני באנגלית במחירים ללא תחרות מבלי להתפשר על איכות המורים!

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה כדאי לעשות קורס ניהול שיחה באנגלית באפליקציית ifal?

מקסימום ערך לכסף - מחיר מנצח

ללא התחייבות

שגרת שיעורים שבועית/יומית

מורים מקצועיים בעלי ניסיון

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

אימון טלפוני באנגלית

רוצה לשפר את האנגלית שלך מכל מקום ובכל זמן? חיפשת אחר אפשרות להתאמן בשיחה באנגלית באמצעות הטלפון? אין דרך טובה מאשר ניסיון מעשי ולכן אימון טלפוני באנגלית נחשב כיום לאחת מדרכי הלימוד המובילות.

אז מתי מתחילים?

הצורך בשיחה באנגלית היא צורך גובר ועולה בעולם הגלובלי בו כולם יכולים לעבוד כמעט בכל משרה מכל מקום. אנשים עורכים ראיונות באנגלית לעבודות לרילוקיישן ומנהלים קשרים עסקיים כל הזמן עם קולגות בחו"ל ועם אנשי עסקים ובעלי חברות. כמעט בכל מקום עבודה יכול להיווצר מצב בו יהיה צורך בניהול שיחה באנגלית, אך הצורך הוא לא רק לעבודה. אימון טלפוני באנגלית ניתן להתחיל גם עבור טיול גדול בחו"ל, חופשה קצרה או פשוט כדי לחוש ביטחון כאשר פונים אליכם באנגלית. לעיתים קרובות ניתן לראות כיצד אנשים שיודעים לקרוא ולכתוב היטב באנגלית עדיין מתקשים בדיבור, להם במיוחד האימון יכול להועיל.

על מה מדברים באימון?

אימון טלפוני באנגלית יכלול שיחה שוטפת בכל הנושאים היומיומיים אותם כולנו מכירים. ניתן לקבוע מראש שהאימון יכלול נושאים בתחום מסים, תשלומים או חשבונות בנק ורישום לבית הספר, למשל אם מדובר על רילוקיישן. אם לדוגמה מדובר על טיול, נושאי השיחה יהיו מותאמים לחיפוש אחר אתרי תיירות או שימוש במונחים בהם תיירים משתמשים. אם מדובר על אנגלית עסקית, הנושאים יסבבו סביב נושאי העבודה השונים בתחום הספציפי המדובר.

חשיבות התרגול

הדרך היחידה לצבור ניסיון בכל תחום בחיים הוא באמצעות תרגול. אנשים יכולים לדעת אנגלית מצוין אבל עדיין להתבלבל כאשר הם נדרשים לנהל שיחה שוטפת. כאן נכנס לתמונה התרגול השוטף שמסייע להתמודד עם אותו חשש, ככל שמתרגלים יותר שיחות, כך פורצים את מחסום החשש והגמגום ויוצרים שיחות שוטפות ומהנות. הלימודים בסוף הופכים להנאה, השיחות קולחות ומהנות ותוך כדי רוכשים את המיומנויות הנדרשות.
אימון טלפוני באנגלית כדאי לבצע בכל שלב בו מרגישים שיש בו צורך. אנו מזמינים אותך להצטרף לחוג הלומדים המרוצים שלנו ולהתחיל לתרגל אנגלית ממש מהר. רוצה שיעור ניסיון ללא התחייבות או עלות? אנו מוכנים לצאת לדרך, אז קדימה.

מדוע כדאי להשיג שליטה על השפה האנגלית?

אנו חיים בעידן שבו לשפה האנגלית יש חלק נכבד מחיינו כמעט בכל אספקט. זה יכול לבוא לידי ביטוי בלימודים, בעבודה או בתחומים נוספים שאפילו קשורים להנאה. מכאן הצורך בשליטה מלאה בשפה האנגלית הנו צורך משמעותי עבור רבים בכל הגילים ולכן רבים גם מחפשים אחר פתרונות לא קונבנציונליים ללמידה. מתוך צורך זה נולד אימון טלפוני באנגלית, כאשר לרבים מדובר על הפתרון המושלם ללמידת השפה.

יתרונות הלימודים בטלפון

יש לא מעט יתרונות ללימודים בטלפון אך הבולט מכולם הוא האפשרות לנהל שיחות באנגלית שוטפת מכל מקום ובכל זמן. אימון טלפוני בשיחה מאפשר גם את אותו המרחב לו אנשים זקוקים כאשר הם חשים נבוכים. ניתן לנהל שיחה בלי לראות את האדם מולך, על כל נושא שבעולם וגם כאשר ישנם רגעים של בלבול ומבוכה, הם נעשים מעבר לאפרכסת. כדאי גם לזכור שמי שמעביר את האימון מתמחה ביצירת שיחה לא רק באנגלית, אלא ביצירת שיחה בכלל ובהתאמה לרמת האנגלית הנדרשת. בסופו של דבר מי שמעוניין באימון טלפוני באנגלית הוא אדם שרוצה לשפר את האנגלית המדוברת שלו וזוהי דרך נפלאה לעשות זאת ביעילות.

האם תמיד יהיה על מה לדבר?

לא מעט אנשים תוהים האם בזמן אימון טלפוני יהיו מספיק נושאי שיחה שעליהם ניתן יהיה לדבר והתשובה החד משמעית לכך היא כן. מדובר בשיחה טלפונית לכל דבר, שבמסגרתה ניתן לדבר על נושאים רבים. ניתן לדבר על תחביבים, על לימודים, על סיפורים אישיים ועל שאיפות לעתיד, על הצורך בלימודים ועל המשפחה ולמעשה על כל נושא בעולם. לפעמים השיחה כל כך קולחת ומהנה עד שהתלמידים שוכחים לרגע שמדובר בכלל בשיעור. המאמנים הטלפוניים הם לא רק מורים ומומחים לאנגלית, הם גם אנשי שיחה מהנים שאוהבים להכיר אנשים אחרים ולשמוע על חייהם.

כמו כן, הנושאים יכולים להיות מגוונים ולכלול גם נושאים רבים של לימודים בהתמקדות בנושאים מסוימים. לדוגמה, אם רוצים להתאמן באנגלית עסקית ניתן לערוך תסריטי שיחה שקשורים לעבודה. למשל, ניתן להתאמן על ראיונות עבודה באנגלית, על הצורה בה אנו מציגים את עצמנו באנגלית, על התנהלות בתוך שיחה עסקית ומושגים שונים בעולם העסקים.

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

סרטוני הדרכה ושימוש באפליקציית I-fal

כיצד להירשם לשיעור ראשון במתנה

נגן וידאו

כיצד להיכנס לשיעור באפליקציה

נגן וידאו

כיצד להירשם למנוי ולשלם באפליקציה

כיצד להירשם ולשלם באפליקציית I-Fal
נגן וידאו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!