לימוד אנגלית לילדים | לימודי אנגלית לילדים | לימוד קריאה באנגלית

שיעורי אנגלית לילדים בזום באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה כדאי לילדים ללמוד אנגלית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לילדים

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

שאלות נפוצות

המורים באפליקציית ifal דוברי אנגלית בלבד. 

אנו מאמינים בלימוד מתוך אנגלית בלבד – ובמיוחד אצל ילדים. 
המוח שלנו הוא שריר כמו כל שריר אחר בגוף וכאשר הוא מתאמץ >> הוא מתפתח. 

כאשר אנו לומדים אנגלית עם מורה דובר עברית, באופן אינטואיטיבי כאשר יש מילה שאנו לא מבינים אנו שואלים את המורה והמורה נותן לנו את הפירוש בעברית. 
אך כאשר אנו לומדים עם מורה דובר אנגלית אין לנו ברירה לשבור שיניים עד שנמצא את המילה המתאימה – וכך המוח מתאמץ והתוכן החדש שנלמד נחרט במוח

כמובן! 

באפליקציית ifal ניתן לסנן את המורים ע"פ מורים שמוכשרים ללמד ילדים – כל המורים שמופיעים תחת הסינון של "ילדים" עברו הכשרה ותעודות ללימוד ילדים. 

בנוסף יש להם מבנה שיעורים מותאם לילדים וחומרים מותאמים לילדים

לימוד אנגלית לילדים

לימודי השפה האנגלית הם בין החשובים שבמקצועות בית הספר, אך מה עושים כאשר הילד לא עומד בקצב או מגלה קשיים? זהו בדיוק השלב לבחון אפשרויות לימוד אנגלית לילדים במסגרת שמתגברת את לימודי בית הספר.

להבין את הקושי

ראשית יש לאבחן היכן הקושי יושב, האם הכתיבה של הילד אינה נכונה? האם הוא אינו מודע לכך שישנן אותיות גדולות ואותיות קטנות? האם הוא מתקשה בכתיבה נכונה בתוך השורות? שנית, יש לבחון האם הוא שולט היטב בצלילי אותיות הניקוד, האם הוא שולט בצירופי האותיות השונים המסייעים לקריאה מדויקת והבנת הנקרא והאם אוצר המילים שלו רחב מספיק עבור גילו?

מתי כדאי להתחיל ללמוד?

לפעמים הילדים מגיעים למצב שבו הם נמצאים בפיגור רב אחרי תלמידים אחרים בכיתה. בשלבים אלו הילדים כבר חווים תסכול כיוון שהם רואים כיצד תלמידים אחרים מצליחים בעוד הם עוד מנסים להבין את הכללים הבסיסיים ביותר. אם היו בעבר קשיים ברכישת למידת השפה העברית, כדאי מבעוד מועד להסתייע בתוכנית לימודים תוך כדי הלימודים בבית הספר. במקרה שהקושי מתגלה לאחר תחילת הלימודים, רצוי להתחיל ולתרגל במהרה כדי לא לאפשר לפער לגדול, לימוד אנגלית לילדים באמצעות אפליקציה מהווה דרך נוחה במיוחד להתחיל מיד.

ללמוד בקלות ומתוך הנאה

רכישת שפה חדשה בלב הילדות לא תמיד באה בקלות, בטח לא עבור הילדים שעולמם מוצף בתכנים וגירויים שמסיחים את דעתם. אחרי שכבר מודעים לקושי, נותר לבחור את הדרך הראויה להתמודד עמו. שילוב של העלאת המוטיבציה בקרב הילד ולימוד אנגלית באופן שיקל עליו ולא יקשה עליו, יהפכו את החוויה למתקנת ואיכותית וכזו שבסופה ידע לקרוא, לכתוב ולשוחח באנגלית יותר בקלות.

כל ילד יכול

בעזרת השיטה הנכונה ושימוש בכלים הנכונים – כל ילד וילדה יכולים ללמוד אנגלית ואף בקלות. אנו מציעים לימודי אנגלית מכל מקום ובנוחות מקסימלית, בחבילות ללא התחייבות, לומדים מתי שרוצים ומאיפה שרוצים בהנאה גדולה שהופכת את הלימודים למשחק. המורים מותאמים לרמת התלמידים והם מנוסים ביותר בהוראת אנגלית, קובעים שיעורים מהיום להיום או בזמנים קצובים לאורך החודש ומתחילים ללמוד. רוצה להתחיל לימוד אנגלית לילדים בשיעור ניסיון ללא התחייבות או עלות? קדימה, שנתחיל?

לאילו ילדים כדאי ללמוד אנגלית בקורס?

לימודי אנגלית הם רכישה של שפה שלמה נוספת ובדרך כלל לימודי אנגלית מתחילים מיד לאחר רכישת הקריאה והכתיבה בעברית. ניתן לראות כי רבים מהילדים שהתקשו לרכוש את הכתיבה והקריאה בעברית יתקשו גם באנגלית אך אין זה מחייב. בדרך כלל בשנה הראשונה ללימודים יש רק חשיפה לאותיות, לצלילים והלימודים הם יותר בדגש חווייתי. עם זאת, בשנה השנייה ללימודים בכיתה ג', הילדים נדרשים כבר לדעת לקרוא ולכתוב באנגלית מילים מסוימות והם אף נבחנים על כך. השאלה למי לימודי אנגלית מתאימים אינדיבידואלית, יש הורים שיבחרו לחזק את הילדים מראש בעזרת קורס או לימודים ויש שיבחנו מה מצבם בכיתה קודם לכן. עם זאת, כאשר מזהים קושי בשלבים ראשוניים ובטח בשלבים מוקדמים מומלץ לשקול מסגרת חיצונית של לימוד אנגלית לילדים.

האם זה חוג – או לימודים של ממש?

אמנם מדובר בלימודים לכל דבר ורכישת שפה, אך לימודי אנגלית שמיועדים לילדים מועברים בצורה חווייתית ויכולים לעיתים להיתפס על ידי הילדים כחוג. הלימודים הנם מקדמים, ממוקדים ועם מטרות מאוד ברורות, אך דרך הלמידה היא מהנה, מעצימה ואף אפקטיבית במיוחד מתוך החוויה האישית החיובית אותה חווים הילדים בזמן הלמידה. ניתן לומר לילדים שמדובר בחוג, כדי לעורר אצלם את הרצון והחשק להתחיל את הקורס, משם הם כבר ייהנו גם מהתהליך עצמו אך גם מהידע שיצברו שיסייע להם להתמודד טוב יותר בכיתה.

יתרונות לימוד אנגלית לילדים במסגרת הקורס

כאשר לומדים אנגלית במסגרת של קורס ישנה מטרה ברורה אליה חותרים במהלך הלימודים. המטרה הנה להגיע ליעד מסוים אותו מציבים בתחילת הלימודים, כאשר כל שיעור במסגרת הקורס מצעיד אותנו צעד נוסף אל עבר היעד. ילדים צריכים מטרות ברורות, גם אם הם צעירים במיוחד, הם יודעים למדוד את התקדמותם לעומת אחרים אך בעיקר אל מול עצמם. תחושת המסוגלות, ההתקדמות מפעם לפעם והלמידה יחד עם ילדים נוספים הם אלה שהופכים את החוויה למהנה. יתרון נוסף שיש ללימודים בקורס הן שעות גמישות במיוחד ויכולת להתאים את הקורס לילד. ניתן ללמוד את הקורס בקיץ לחיזוק האנגלית לקראת השנה הבאה, אפשר במהלך השנה בשעות הערב או אחר הצהריים והעיקר – שהילדים יוכלו לקדם לעצמם את השפה שנדרשת מהם בעתיד גם בבגרות וגם בתעסוקה.

האם מומלץ להמשיך בלימודים גם לאחר לימודי הקורס?

יש ילדים שירצו להמשיך בלימודים בתור חיזוק לאורך כל שנת הלימודים – ויש ילדים שקורס ממוקד חד פעמי יעשה עבורם את העבודה. כדאי לזכור שתמיד ניתן לחזור וללמוד במסגרת קורס לימוד אנגלית לילדים אונליין גם במהלך השנה. לעיתים כקורס מחזק לכל החומר הנלמד בבית הספר ולעיתים כקורס ממוקד בנושא מסוים שהיה קשה יותר. כמו כן, יש שבוחרים לשלוח את ילדיהם לקורסים מחזקים במהלך חופשת הקיץ, כדי לסגור פערים ולהגיע לחומר הנלמד לקראת השנה הבאה.

זיהוי התזמון הנכון ללימודי אנגלית

יש הורים הסבורים שיש להתחיל ללמוד אנגלית בגיל מוקדם, חלקם אף משקיעים בכך משאבים רבים בחוגי אנגלית ובשיח באנגלית בבית. יש לעומתם הורים שחושבים שיש לתת לטבע לעשות את שלו, להמתין לשנות הלימודים בבית הספר, ורק אם מתעורר קושי – אז להתחיל ללמוד באופן עצמאי אנגלית.

קשה לומר מה נכון לכל הילדים, כי כל ילד הוא שונה. לכל ילד תפישה שפתית אחרת, קשיים אחרים ויכולות אחרות. לכל הורה יש את האינדיקציה וגם האינטואיציה לדעת האם קיים צורך במתן עזרה, אפילו לפני תחילת שנות הלימודים, לכן ההמלצה היא לבחור על פי טובת הילד האינדיבידואלי. 

אילו כלים מקבל הילד במהלך לימודי האנגלית?

לימודי אנגלית מקנים לילדים כלים רבים להמשך הדרך, בין אם כבר החלו ללמוד אנגלית במסגרת בית הספר ובין אם הם נמצאים עוד בשלב מוקדם יותר. לאלו שיבחרו ללמוד מוקדם יותר יהיה ידע בסיסי והבנה שיסייעו בכיתה בשלב מאוחר יותר, כגון הכרת האותיות באנגלית, הבנת השפה והחלק החשוב מכול – הבסיס להבנת הצורה שבה השפה האנגלית מתנהלת – שהיא שונה לגמרי מעברית.

לילדים שילמדו בשלב מאוחר יותר כאשר הם כבר לומדים אנגלית בבית הספר, יהיו השיעורים לעזר בנקודות שבהן הם יצטרכו חיזוק. החיזוק יכול להיות באנגלית המדוברת, בבניית הביטחון העצמי בעת הדיבור באנגלית ובכתיבה או קריאה והבנת הדקדוק. 

מפיקים את המרב מהלימודים

כדאי לזכור: לימודי אנגלית הם לא עוד פעילות שעושים רק לשם הנאה. מדובר על מסלול שלו מוגדרות מטרות ברורות – שאותן מציבים כבר בשלבים הראשוניים ללימודים. מומלץ לכל הורה לשבת עם התלמיד ועם המורה ולהציב יחדיו מטרות ברורות שכולם מסכימים עליהן.

טיפ: מומלץ לבחור במטרות קצרות טווח ומטרות לטווח רחוק, זאת כדי שניתן יהיה להתקדם בשלבים ולחוש את ההישגים כמעט באופן מידי. במיוחד אצל ילדים צעירים, אך גם אצל בני נוער, תחושת ההצלחה בהישגים קצרי הטווח מסייעים לדרבן ולהתמלא במוטיבציה להמשך הדרך. 

בכל הנוגע ללימודים אונליין מומלץ מאוד לבחור שעה וזמן נוחים ופנויים ללימודים, להכין מחברת ועט או עיפרון אשר בעזרתו ניתן לרשום הערות תוך כדי ולשבת בחדר ללא הפרעות. רצוי לבחור ביום לא עמוס, ובשעה בה הילדים מרוכזים. לדוגמה – לא מומלץ לבחור בלימודים בשעה מאוחרת ביום שבמסגרתה כל הבית מלא – והילד כבר חווה את העייפות שמקשה עליו להיכנס לריכוז (ולשמור עליו).

הלימודים מתאימים למנ-עד רחב של גילים

לימודי אנגלית אונליין מתאימים לילדים ולמבוגרים בכל גיל – ומובן שגם לבני נוער. הלימודים מחולקים לרמות שונות ולשיעורים פרטיים המתמקדים ברמה האישית שבה התלמיד נמצא, ללא קשר ישיר לגילו.

לדוגמה, יכול להגיע ללימודים ילד בכיתה ג' שכבר דובר אנגלית לא רע והוריו רוצים לספק לו חיזוק, או לחלופין נער או נערה בוגרים יותר שמתקדים דווקא עם הבסיס ורוצים לשפר עמדות לקראת הבגרויות. הלימודים למעשה ממוקדים ברמה האישית, תוך בניית תוכנית לימודים מומלצת ומותאמת לצרכים של כל תלמיד או תלמידה. 

סרטוני הדרכה ושימוש באפליקציית I-fal

כיצד להירשם לשיעור ראשון במתנה

נגן וידאו

כיצד להיכנס לשיעור באפליקציה

נגן וידאו

כיצד להירשם למנוי ולשלם באפליקציה

כיצד להירשם ולשלם באפליקציית I-Fal
נגן וידאו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!