בית ספר לאנגלית לילדים

בית ספר לאנגלית לילדים עם מורה אחד על אחד באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

יתרונות בית ספר לאנגלית לילדים באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

בית ספר לאנגלית לילדים

אנו, ההורים, תמיד מחפשים את הדרכים היעילות לקדם את ילדינו, במסע אחר הקניית ההזדמנויות הטובות ביותר לפיתוח עתידם. ואחת המיומנויות החשובות ביותר שה-"תכשיטים" שלנו יכולים לרכוש היא שליטה בשפה האנגלית.

רבות דובר בכך שהשפה האנגלית הפכה לשפת התקשורת העולמית, ופותחת דלתות לאינספור הזדמנויות חינוכיות, מקצועיות ואישיות ברחבי העולם. במקביל, העידן הדיגיטלי משנה את הדרך בה אנו לומדים, פלטפורמות למידה מקוונות צברו פופולריות עצומה, ומספקות חלופות נוחות ויעילות לחינוך המסורתי.

בית ספר לאנגלית לילדים אונליין

אנחנו כאן בישראל מעולם לא התביישנו לאמץ טכנולוגיות חדשות כדי לבצע משימות קלאסיות. אנחנו מחממים את המים שלנו בעזרת קולטי שמש כבר עשרות שנים, מטפילים את מי הים והופכים אותם למי שתייה, מפתחים אלגוריתמים חדשים ואמצעי בינה מלאכותית, מגינים על עצמינו באמצעות מערכות לייזר וטילים מתקדמות במקום לשלוח את החיילים לקרב… וגם מאמצים את היתרונות שברשת האינטרנט ובמכשירים הניידים בכל אספקט בחיינו. ומה עם הלימודים?

זה הזמן לבחון קונספט חדשני המפגיש את היתרונות של למידה מקוונת ועם אלו של הדרכה מותאמת אישית לאורך המסע של ילדיכם להשתפרות באספקטים ובאתגרים הרלוונטיים להם בנוגע לשפה האנגלית: אפליקציית ifal מספקת מסגרת לימודית ממש כמו בית ספר פרטי לאנגלית, עם מורים פרטיים, מנוסים ומקצועיים, שיודעים כיצד ללוות את הילד בנתיב המהיר ביותר אל היעד – וכל זאת תוך שמירה על גמישות בעת קביעת השיעור גם עד שעות הערב המאוחרות, ואפשרות קלה ונוחה לבטל שיעור אם עולה הצורך.

Ifal – אפליקציית בית ספר לאנגלית לילדים 

דמיינו לעצמכם אפליקציה שמחברת את ילדכם עם מורים מנוסים ומסורים לאנגלית באמצעות שיחות וידאו, ומאפשרת להם ללמוד בקצב הנכון ביותר להם, בנוחות של ביתכם, או מכל מקום (שקט מספיק), למעשה. Ifal לא רק מנגישה את לימוד השפה אלא גם מציעה גישה מותאמת ומענה לצרכי הלמידה הייחודיים של ילדכם תוך גיבוש תהליך הלמידה מוצלח ומהנה.

מילה על בטיחות ופרטיות בזמן למידה מקוונת

אנו מבינים שכהורים, הבטיחות והפרטיות של ילדך חשובות ביותר עבורך. כשזה מגיע ללמידה מקוונת, זה טבעי שיש לך חששות לגבי עם מי ילדך מקיים אינטראקציה וכיצד לאבטח את המידע האישי שלו.

  • בית הספר לאנגלית לילדים דרך ifal מציב דגש על בטיחות ופרטיות התלמידים.
  • ראשית, כל המורים הפרטיים עוברים תהליך מיון יסודי, כך שרק אנשי מקצוע מהימנים מורשים ללמד את ילדכם. יתר על כן, האפליקציה משלבת תכונות של שיחות וידאו הכוללת אמצעים למניעת גישה לא מורשית, כך שלא יוכלו לחדור לשיחה גורמים לא רצויים (ומובן שהמורה תמיד שם כדי לסייע לילדך בכל מקרה קיצון, אם בכל זאת יתרחש).
  • כמו כן, האפליקציה מספקת גם אפשרויות לבקרת הורים, המאפשרת לך לעקוב אחר הפעילויות של ילדך ולוודא שהתקשורת תקינה, קורקטית ותורמת להתפתחות הילדים.

עוד כמה מילים על תהליכי מיון למורים הפרטיים

כבית ספר לאנגלית לילדים, ב – ifal אנו מתייחסים מאוד ברצינות לתהליך בחירת המורים הפרטיים שלנו. כל מורה נבדק/ת בקפידה כדי להבטיח שיש לה/לו את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לספק מסגרת הוראה איכותית. תהליך האימות שלנו כולל אימות הרקע החינוכי של המורה, מיומנות השפה וניסיון + הסמכות במקצוע הוראה. המורים נדרשים לספק המלצות והפניות למעסיקי בעבר – ולעבור ראיון מקיף כדי להעריך את כישורי ההוראה שלהם ומסירותם להצלחת התלמידים. בנוסף לכך, אנו מעודדים משוב מהורים ותלמידים, באופן שמאפשר להעריך את ביצועי המורה ולתרום לשמירה על הסטנדרטים הגבוהים של בית הספר לאנגלית של ifal. אם מתעוררים דאגות כלשהן, צוות התמיכה של האפליקציה זמין לטפל בהם באופן ישיר, בזמן אמת.

קל ונוח להירשם לבית ספר לאנגלית לילדים

גלו פתרון נוח ויעיל ללמד את ילדיכם אנגלית עם בית ספר לאנגלית לילדים באפליקציית ifal.

אמרו שלום (ולא להתראות) לנסיעות בשעות הפקקים וללוחות זמנים נוקשים – עם אפשרויות תזמון גמישות וממשק ידידותי למשתמש. העניקו לילדכם את מתנת השליטה בשפה האנגלית ופתחו עוד הזדמנויות להצלחתו העתידית. זה הזמן להירשם לשיעור ניסיון עם מורה פרטי מסור באמצעות שיחות וידאו, בזמן ובמקום שנוח לך – ללא התחייבות!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!