חוג אנגלית לילדים

חוג אנגלית לילדים עם מורה אחד על אחד באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

יתרונות בית ספר לאנגלית לילדים באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

חוג אנגלית לילדים

ב-ifal, חוג אנגלית לילדים בליווי מורה פרטי נערך אונליין – ומתוכנן כמסלול הוראה מותאם אישית שמטרתו לספק לילדים שליטה בשפה האנגלית, לא משנה מאיזו רמה הם מתחילים. החוג מתמקד בלימוד הקריאה, הכתיבה, הדקדוק, אוצר המילים והשפה באמצעות פעילויות מונחות אישית שמעבירים המורים ישירות לתלמידים דרך שיחת ווידאו.

חוג אנגלית לילדים מהבית

חוג אנגלית לילדים מהבית באמצעות אפליקציה מתקדמת הוא מודל לימוד מבוסס ויעיל שמספק לילדים חוויית לימוד איכותית ומותאמת אישית, על ידי מורים פרטיים מיומנים שעברו סינון קפדני. 

האפליקציה משדכת בין הילדים לבין המורים – כאשר לכם ולילדכם אפשרות לבחור את המורה או להחליף אותו/ה אם מתגלה חוסר התאמה – כדי לקדם כל ילד וילדה על פי הצרכים והתפקודים האישיים שלהם, ולאפשר להם להתקדם במהרה ובאופן מותאם אישית עם מורה פרטי, בעלויות משתלמות במיוחד.

באמצעות האפליקציה המתקדמת שלנו, אנו מאפשרים לילדים ללמוד בסביבה שהם רגילים אליה, בהתאם ליכולותיהם ולקצב הלמידה שלהם. למעשה, עשינו מאמץ רב כדי לוודא כי השילוב בין המורים הפרטיים מיומנים והטכנולוגיה המתקדמת שפיתחנו אכן יאפשר לילדים להתקדם בצורה יעילה ומהנה, ולהגיע לרמות גבוהות יותר בשפה האנגלית וליהנות מהפירות לאורך שאר חייהם.

זמינות, שירות וגמישות

כדי לענות על הצרכים המשתנים של ילדים ומשפחות מבחינת התאמה ללחות הזמנים, או התאמה שלהם כדי לעמוד במחויבויות אחרות שצצות לפעמים (כמו מבחן חשוב, עבודת הגשה, אירוע משפחתי או חופשה, ושלל דוגמאות אחרות שהן חלק מהחיים של כל משפחה) האפליקציה של ifal משלבת כמה וכמה יתרונות בתחום השירות, הגמישות והזמינות שהופכים את חוויית הלימודים ליעילה במיוחד.

בין היתר, מערך השירות שלנו מאפשר:

קביעת שיעורים בשעות גמישות

חוג אנגלית לילדים ב-ifal מאפשר קביעת שיעורים משעות הבוקר המוקדמות ועד 11 בלילה. דבר זה מהווה יתרון משמעותי למשפחות ולילדים עצמם. לא משנה מה הלו"ז – תוכלו לבחור את השעות המתאימות לכם, בין זמן העבודה והחופש, ולקבוע את הלו"ז השבועי בהתאם לזמינות בפועל, כמו גם למחויבויות ולקריטריונים המשפחתיים הנוספים.

ביטול שיעור באמצעות וואטסאפ

אפשרויות ביטול שיעור באופן גמיש מאפשרות שקט נפשי ונוחות רבה למשפחות בעת קביעת תוכניות. במקרים שבהם הילד לא יכול להשתתף בשיעור מסוים עקב מגבלות זמן או תוכניות אחרות, ההורים יכולים לבטל את השיעור ולתקן אותו למועד אחר גם אם רק כמה שעות לפני המועד הקבוע. כך, הילדים יוכלו לשלב בין לימוד האנגלית ללוח הזמנים המשפחתי והפרטי שלהם, ולקבוע את השעות בהתאם לצרכים וליכולות ולהתקדם משיעור לשיעור בקצב האידאלי עבורם.

לוקחים את העתיד בשתי ידיים

חוג האנגלית יכול להעניק לילדים יתרון מוקדם בהבנה של שפה נוספת, שיכולה לשפר את יכולות התקשורת שלהם ולפתח תקשורת ברמה הבין-לאומית. בזמן החוג, הילדים מגלים כיצד לתקשר בשפה האנגלית באמצעות מגוון רחב של טכניקות שמפעילים המורים הפרטיים שלנו – כולל שיחות לשם אימון – מה שמעניק להם הבנה רחבה יותר של השפה ואפשרויות להתנסות, לטעות ולהשתפר.

חוג אנגלית לילדים שמותאם לגיל צעיר מעניק לילדים יתרון ייחודי, כאשר בגיל זה הם מסוגלים ללמוד שפות בצורה טבעית ובקלות רבה יותר. הילדים יכולים לקבל מוטיבציה וביטחון עצמי גבוה כשהם יכולים לשלוט בשפה נוספת ולתקשר בה בהצלחה. לימוד האנגלית בגיל צעיר מעודד חשיבה יצירתית ומאפשר לילדים לחוות את התהליכים הלמידתיים בצורה יעילה, והמורים שלנו בקיאים ביצירת חוויית למידה נעימה ומהנה.

נרשמים לשיעור ניסיון – ומגלים את האנגלית מזווית חדשה

חוג אנגלית לילדים בשילוב עם מערך שירות לקוחות זמין וגמיש מתאים לעולם המודרני ומספק לילדים לימוד מתקדם ואיכותי, תוך שמירה על הגמישות ועל הנוחות המותאמות אישית. רוצים להיווכח בעצמכם? הירשמו לשיעור ניסיון כעת – המורים שלנו ממתינים לכם ממש כעת!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!