לימוד אנגלית לילדים בבית

לימוד אנגלית לילדים בבית עם מורה אחד על אחד באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

יתרונות לימוד אנגלית לילדים בבית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימוד אנגלית לילדים בבית

לימוד השפה האנגלית הוא חשוב מאוד בכל גיל – ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על ילדים, שיזדקקו לכישורים בדיבור, כתיבה וקריאה לאורך כל חייהם. החדשות הטובות להורים הן כי לימוד אנגלית לילדים בבית לא חייב להיות יקר או מסורבל – והוא בהחלט יכול לסייע לילדים להשתפר בשפה האנגלית בצורה יותר נוחה ומותאמת לצורך, לקצב ולרמה שלהם, בלי לוותר על הקשר האישי עם המורה הפרטי ועל קבלת משוב מיידי ותשובות לשאלות שלהם. אילו נושאים יש להביא בחשבון בכל הנוגע להתאמה אישית לקצב הלמידה של הילד שלך? הבה נבחן את הנושא מעט יותר מקרוב

התאמה אישית לקצב הלמידה של התלמיד

באמצעות האפליקציה המתקדמת שלנו, לימוד אנגלית לילדים בבית מספק למעשה גישה לשיעורים פרטיים במסגרת המותאמת אישית לקצב הלמידה של הילד. כאשר הילד באינטראקציה רצופה עם המורה לאורך השיעור, הוא נהנה משלל יתרונות שעל חלקם נפרט בהמשך. בין היתר, אחד היתרונות הוא היכולת של המורה להתאים את קצב הלמידה לילד, להתעכב היכן שהוא מתקשה או להאיץ את הקצב היכן שהוא כבר בקיא – והכל בליווי ובתשומת לב מלאה של המורה.

הזמינות והנוחות שילדים (והורים) אוהבים

זה לא סוד – הילדים שלנו נולדו עם סמארטפון ביד. וברוח זו, האפליקציה מאפשרת להם שימוש בכלים שהם כבר אוהבים ומכירים. השילוב של הנוחות והזמינות מכין את הקרקע ללמידה פורייה ומהנה, ומאפשר להם להתחבר להתרחשות בקלות רבה. אך זו כמובן לא כל התמונה.

לימוד אנגלית לילדים בבית באמצעות המודל החדשני והייחודי שלנו מספק יתרונות לא רק לילדים, אלא גם להורים ולמורים. למשל, המערכת שלנו מקלה על כל "הצדדים המעורבים" שירות לקוחות זמין, אפשרות לביטול שיעורים גם בהתראה קצרה ועוד שלל פיצ'רים.

הקפדה על איכות צוות ההוראה

מעקב אחר התקדמות הילד בקורס הוא כלי חשוב לקבל תוצאות מוצלחות בלימוד כל שפה, כולל האנגלית. האפשרויות לעקוב אחר התקדמות הילד מאפשרות למורה לדעת בכל רגע באיזו רמה הילד נמצא בכל קריטריון, באילו תחומים הוא זקוק לעזרה רבה יותר מאשר באחרים ולבצע התאמות נוספות לטובת הצלחת השיעורים. המורים שלנו מנוסים, מקצועיים ויודעים כיצד לנווט את השיעורים בצורה מקצועית, כמו גם לעקוב אחרי התקדמות הילד בצורה מותאמת אישית וכל להביא אותו לדרגה הגבוהה ביותר – בזמן הקצר ביותר.

קביעת שיעורים בטווח רחב של שעות ומועדים

התאמה אישית למועדי הלימוד בהתאם לזמינות של הילד היא חשובה מאוד, אם ברצוננו לוודא שלימוד אנגלית לילדים בבית אכן יהיה אפקטיבי. אחרי ככלות הכל, לילדים יש לו"ז די צפוף בימינו, כולל חוגים, שיעורים, חברים ומשחקים… האפשרויות לערוך ולהתאים אישית את מועד השיעורים מאפשרות לקבל תוצאות מוצלחות יותר בזמן קצר, להתאים אישית את הקורס לצורך היום יום של הילד ולשמור על רצף למידה גם בשבועות היותר עמוסים.

אנגלית טובה יותר – זהו צו השעה!

אנו מזמינים אתכם לקחת אחריות על תוכנית הלימוד של הילדים שלכם! זה הזמן להירשם לשיעור ניסיון לימוד אנגלית לילדים בבית ולגלות את הפתרון המתאים ביותר עבור הילדים שלכם, לקבל תוצאות מוצלחות ולאפשר לילדים שלכם להגביר את כישורי השפה האנגלית בצורה נוחה ומותאמת לאופי, לקצב ולצרכים הספציפיים שלהם.

ילדכם יכול להירשם ממש כעת לשיעור ניסיון לימוד אנגלית לילדים, המורים שלנו ממתינים.

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!