שיעורי אנגלית אונליין | שיעורי אנגלית באינטרנט | שיעורי אנגלית בזום

מחירים ללא תחרות מבלי להתפשר על איכות המורים!

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה כדאי לעשות שיעורי אנגלית אונליין באפליקציית ifal?

שיעורים על בסיס יומי

לומדים אנגלית בכל יום או מספר פעמים בשבוע - 25 דקות כל שיעור - השגרה חשובה לתרגול האנגלית ומאפשרת לראות שיפור מהיר

מורים מקצועיים

צוות המורים באפליקציית i-fal נבחר בקפידה. לכל חבר בצוות המורים ניסיון של מספר שנים.

מחיר ללא תחרות

המנוי באפליקציית ifal מאפשר לקבל מחירים שלא נראו בישראל! בממוצע העלות לשיעור 20 ₪ עבור 25 דקות

אין התחייבות וניתן לעצור בכל שלב

אנו בטוחים בתוצאות שהלימוד באפליקציה יקנה לכם ולכן לא מחייבים את הלקוחות שלנו 🙂 (אגב שיעור ראשון ללא עלות כבר אמרנו?)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

למה שיעורי אנגלית אונליין?

יש לך צורך מידי לשפר את האנגלית שלך? אין לך אפשרות לצאת מהבית בערב ללימודים? היום ניתן לפתור כל בעיה וללמוד גם מהבית בזמן שנוח עם שיעורי אנגלית אונליין ברמה המותאמת על פי צורך אישי.

ללמוד מכל מקום ובזמן שנוח

פתאום מבקשים ממך לתרגם מסמך או לנהל שיחה שלמה בעבודה באנגלית מול כל הקולגות. בתיכון היו לך ציונים לא רעים בכלל ועם נטפליקס קל לך להסתדר, אבל השיחה בעבודה אינה קולחת ולו בשל העובדה שלא ניהלת שיחה באנגלית כבר כמה שנים טובות, אז מה עושים? זה בדיוק הזמן לחשוב על שיעורי אנגלית אונליין, במיוחד אם קשה לך למצוא זמן פנוי עבור לימודים.
אם בעבר קורס היה מקציב שעות מסוימות והתלמידים היו צריכים להתאים את עצמם אליו, היום התמונה השתנתה לחלוטין. לימודים אונליין מאפשרים גמישות מרבית איתה ניתן לבחור שיעורים על פי זמנים פנויים ונוחים ללומד ולא להיפך. בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים אנשים לומדים בנסיעות בדרך לעבודה, בערב כשהילדים נרדמים מהמרפסת או בהפסקה בעבודה.

איך יודעים מאיזו רמה להתחיל?

בשלב הראשוני יש לבחון את רמת האנגלית הנוכחית והצורך שאליו מגיעים ללימודים. לדוגמה, אם הצורך הוא כתיבת מיילים ללא שגיאות וקיים ידע בסיסי מבית הספר, הלימודים צריכים להתמקד בתחום הכתיבה, האיות, הדקדוק וכמובן הקריאה השוטפת. בלימודים אלה יהיה דגש רק על נושאים אלו ועל צירופי אותיות.
אם הצורך הוא שיחה שוטפת והעלאת הביטחון בעת ניהול שיחה באנגלית, הלימודים יתמקדו בתחום השפה, ניהול השיחה וגם בנושאים שונים שעלולים לעלות בשיחות אלו. לדוגמה, אם מדובר על אנגלית עסקית או ראיונות עבודה, הלימודים יתמקדו בניהול שיחה כזו. מאידך, אם מדובר על ניהול שיחה שוטפת באוניברסיטה בחו"ל או בטיול, השיחה תתמקד בנושאים הקשורים אליהם.

לימודים מחוץ לקופסה

אם הצורך קיים ואתו גם הרצון ללמוד, אין כל סיבה לתת למחסומי זמן או מיקום להפריע ללימודים. שיעורי אנגלית אונליין מאפשרים ללמוד מכל מקום וזמן, תוך קביעת שיעורים בזמנים שנוחים לתלמיד ולא להיפך.

שיעורי אנגלית אונליין זוהי הדרך הטובה ביותר ללימוד אנגלית מהסיבה הפשוטה שהתרגול הכי טוב הוא באמצעות שיחות. 

בחנו את הפלטפורמה שלנו על עשרות תלמידים והפידבקים מעולים. 
כולם מדווחים על שיפור ניכר ברמת האנגלית שלהם: ביכולת הדיבור, ניסוח וסוף סוף לדבר ליד אנשים בלי להתבייש. 

כמובן שאין פה קסם – כל מי שבטיח לכם שתעשו שיעורי אנגלית אונליין ותלמדו בקלות ובמהירות ללא צורך בהשקעה מהצד שלכם – תזהרו ממנו. 
על מנת ללמוד אנגלית, כמו כל דבר אחר בחיים, צריך להשקיע ואין פתרונות קסם. 
היתרון באפליקציית ifal – שהיא מאפשרת מקסימום גמישות במחיר מנצח: התלמיד קובע את הזמן והשעה שנוחים לו, התלמיד בוחר את מורה פרטי לאנגלית שאיתו הוא מעוניין ללמוד. 

ניתן לבטל את השיעורים עד לפני תחילת השיעור בקליק פשוט באפליקציה. 

התשלום מתבצע באופן פשוט ובטוח באפליקציה – והמנוי נמשך עד שמחליטים לעצור אותו, אין התחייבות וניתן לעצור את המנוי באפליקציה בכל נקודת זמן בקליק באפליקציה. 

ניתן לקבע שיעורים בהתראה קצרה – גם מהיום למחר ואפילו בהתראה של חצי שעה לפני השיעור, אין צורך ביום ושעה וקבועים. 

המורים באפליקציה הם מורים מקצועיים לאנגלית והשיעורים מתקיימים בהתאמה לרמת התלמיד – במידה ורמת התלמיד בסיסית, המורה מדבר באנגלית בסיסית, לאט וברור. (בדגש עם מבטא נוח, קליל וברור)

כחלק מתהליך הלימוד, שיעורי אנגלית אונליין באפליקציית ifal מתקיימים תוך שמירה על כללי הגרמר והמורים מתקנים את טעויות התלמיד במהלך השיעור על מנת שיוכל ללמוד מהטעויות ולהשתפר. 

בסיום כל שיעור נשלח דוח עם מילים חדשות שנלמדו, מילים שלא נאמרו בצורה נכונה, משפטים חדשים ועוד .. 

אין צורך בפרטי אשראי או תשלום על מנת להירשם לשיעור ניסיון – השיעור ללא עלות וללא התחייבות – רק להוריד את האפליקציה ולהירשם! 

מדוע כדאי לשפר את האנגלית אונליין?

אנו חיים בעולם בו בצורך בידיעת השפה האנגלית הוא עצום. העולם הוא גלובלי והשימוש בשפה האוניברסלית הוא יום יומי, אפילו עבור הישראלי שחשב שאך פעם לא יצטרך את השפה. האנגלית משמשת אותנו לקריאה באינטרנט, לצפייה בסרטים, בטיולים בחו"ל, לשיחות עם קולגות מסביב לעולם ועוד. כל אחד שלא שולט בשפה יודע כמה זה יכול להיות מביך להיתקל במצב בו יש צורך להשתמש באנגלית, אך קיים קושי לעשות זאת.

באילו מקרים אנשים מבקשים לשפר את האנגלית שלהם?

שיפור השפה האנגלית יכול להיות כצורך בכל שלב בחיים. ניתן לראות איך אנשים בוחרים לשפר את האנגלית עוד תוך כדי הלימודים בתיכון וכיצד יש פנסיונרים שמבקשים לשפר את האנגלית לטיולים ובכלל. עם זאת, ניתן לראות כי דווקא הדור הצעיר, של אותם האנשים בין גילאי ה-20 ל-40 בוחרים לשפר את האנגלית שלהם עבור העבודה. מי שנמצא בשוק העבודה יודע עד כמה האנגלית נדרשת בו ולא רק בחברות הייטק. האנגלית יכולה לצוץ בכל שלב לאורך הדרך כמעט בכל עבודה, בין אם בצורך לקרוא, לכתוב או לדבר באנגלית. מי שרוצה למקסם את יכולותיו, לשפר את האנגלית או פשוט לשפשף אותה אחרי שנים שלא עשה בה שימוש, שיעורי אנגלית אונליין בהחלט יכולים להועיל לו.

מהם יתרונות הלימודים אונליין?

אם היו אומרים לנו לפני מספר שנים ללמוד אונליין היינו צוחקים ואומרים שזה משהו שלקוח מהעתיד. אחרי עידן הקורונה בו כולם תקשרו בזום – מורים ותלמידים, אנשים בעבודה וסטודנטים, לכולם ברו שמדובר על צורת למידה לגיטימית. אם לא די בכך שמדובר על צורת לימודים לגיטימית, שיעורי אנגלית אונליין טומנים בחובם גם יתרונות רבים.

היתרון הבולט מכולם היא העובדה שניתן ללמוד מכל מקום ובכל זמן. יצאת לחופשה בחו"ל ויש לך שיעור? ניתן לפתוח את הטלפון הנייד ובכל זאת להשתתף. יש לך שעה הפסקה בעבודה? הילדים בדיוק הלכו לישון ואין בייביסיטר? אין שום בעיה ללמוד. בעבר זו הייתה מכשלה עבור אנשים רבים, אבל כיום הלימודים אונליין הפכו את הלימודים לנגישים עבור כולם. יתרון בולט נוסף הוא החיסכון האדיר בזמן – אין צורך לנסוע, לשבת בפקק, למצוא חניה או אפילו להתארגן. פשוט פותחים את הטלפון ומתחילים את השיעור ובסיום סוגרים אותו.

כיצד יש להתכונן לשיעורי אנגלית אונליין?

ההכנה לשיעור האנגלית לא מצריך הכנה מיוחדת אך אם מדובר על קורס לשיפור האנגלית ובמיוחד אם מדובר על כתיבה וקריאה, כדאי להכין מחברת או דפים וכלי כתיבה. ההמלצה הנה תמיד לכתוב היכן נמצא הקושי, כדי שיהיה אפשר לחזור אליו, להדגיש בפני המורים שזהו הקושי המדובר, לחדד נושאים בהם יש קושי וכמובן להתאמן עליהם. כדאי להיות בסביבה שקטה, אם ניתן אז להיעזר באוזניות ומובן שאפשר להכין כוס קפה או שתייה קרה שתסייע ליהנות מהשיעור עוד יותר.

אתם עדיין פה? למה אתם מחכים? 

סרטוני הדרכה ושימוש באפליקציית I-fal

כיצד להירשם לשיעור ראשון במתנה

נגן וידאו

כיצד להיכנס לשיעור באפליקציה

נגן וידאו

כיצד להירשם למנוי ולשלם באפליקציה

כיצד להירשם ולשלם באפליקציית I-Fal
נגן וידאו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!