לימוד אנגלית באינטרנט

לימוד אנגלית באינטרנט עם מורה אחד על אחד בזום באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה מומלץ ללמוד אנגלית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימוד אנגלית באינטרנט

לימוד אנגלית באינטרנט זהו תהליך ארוך טווח – עם השפעה על כל אורחות החיים

כל מי שנתקל בצורך לשפר את האנגלית שלו יודע היטב עד כמה חוסר ידיעת השפה האנגלית יכול להשפיע על אורחות החיים. חוסר ידיעת השפה יכול לפגוע בדברים הקטנים ביותר ועד הגדולים ביותר, מקריאת תווית בסופר מרקט ועד ההחלטה שלא לקדם לתפקיד מסוים או לקבל עבודה שמאוד רוצים. עם זאת, האנגלית היא שפה שלמה אותה יש ללמוד בסבלנות ולאורך זמן, פעם בשיפור תחום אחד ופעם במשנהו. יש שבוחרים להתמקד בהתחלה דווקא בשפת היום יום ויש שיתמקדו בכתיבה נכונה, כל אחד על פי צרכיו. 

יתרונות הלמידה באינטרנט 

ההחלטה ללמוד אנגלית יכולה להיות תלויה בגורמים רבים, כאשר היכולת לפנות זמן בחיי היום יום ללימודים תהיה גורם מכריע בהחלטה כיצד ומתי נתחיל ללמוד. אם בעבר היינו רגילים ללימודים שאין בהם גמישות, הרי שכיום רבים מהקורסים עברו לאינטרנט. לימוד אנגלית באינטרנט טומן בחובו יתרונות רבים, כאשר הגמישות בשעות מהווה יתרון בולט, שכן ניתן ללמוד מכל מקום ובכל זמן. לא צריך לחפש בייביסיטר, לא צריך לצאת לכבישים ובדרך כלל גם המחיר זול בהרבה. 

מהם אבני היסוד של לימודי האנגלית? 

לא מעט אנשים רוצים לדעת לדבר אנגלית באופן שוטף ויש שיבחרו בקורסים שמתמקדים בעיקר בשיחה, אך כדאי לדעת שאלה יתאימו לאנשים עם רמה גבוהה של אנגלית. כדאי לזכור, אף אחד לא ידבר טוב יותר מרמת האנגלית שאותה הוא מבין, לכן יש לצבור אוצר מילים משמעותי שיסייע לדבר בביטחון. יהיה זה כמעט בלתי אפשרי לנהל שיחה עסקית שוטפת וקולחת כאשר אוצר המילים מוגבל וחסרות מילים גבוהות רבות ואת היכולת לחבר אותן בתוך המשפט באופן מדויק. 

יש לדעת כיצד לומר משפטים נכון, כיצד לחבר את המילים, כיצד להפריד בין יחיד לרבים, זכר ונקבה ועוד. מי שמדבר אנגלית רק ברמה חלקית לא יוכל לנהל שיחה ברמה גבוהה, לכן יש להבין אותה לעומק, גם משמיעה וגם מקריאה. 

איזה אוצר מילים צריך כדי לדבר אנגלית טובה? 

אין ספק שאוצר המילים יהווה חלק עיקרי ביכולת שלנו להתבטא, לדבר, להבין ולכתוב ולקרוא אנגלית היטב. לעיתים קרובות אנשים לא יודעים כמה מילים הם צריכים להכיר ולדעת היטב כדי לשלוט בשפה, אך למעשה מדובר על מספרים די פשוטים. 

מחקרים בתחום מצביעים שכדי להסתדר ברמה מינימלית באנגלית יש לדעת 1,000 מילים. מי שירצה לשלוט ברמה בינונית יצטרך ללמוד 3,000 מילים ומי שרוצה להתנהל היטב באנגלית צריך שליטה ב-5,000 מילים. כמובן שכמות המילים גם תלויה בצורך בלמידה עצמה, לדוגמה, אם יש צורך להסתדר באנגלית עבור טיול, אין סיבה ללמוד יותר מ-1,000 מילים, אך לרילוקיישן או לעבודה בסביבה אנגלית עסקית יש לדעת 5,000 מילים. 

פיתוח מיומנות להבנה איזה משפט הוא שגוי

השפה האנגלית שונה מהשפה העברית, לעיתים קרובות מה שיישמע הגיוני בעברית ישמע אחרת לגמרי באנגלית. אחד הכלים הבסיסיים של לימוד אנגלית באינטרנט או בכלל הוא הבנה אילו משפטים הם שגויים ואילו לא. יש לכך השפעה ישירה על היכולת לדבר, שכן אם כל הזמן מתקנים אותך בזמן הדיבור – הדבר גם יפגע בשטף השיחה וגם בביטחון העצמי. 

עוד לפני התרגול של השפעה, כדאי לדעת את הכללים הבסיסיים של השפה, בפיתוח מיומנות והבנה עמוקה של השפה ולא כתרגול. כיצד לומדים זאת? על ידי חשיפה גדולה לסוגים רבים של משפטים, התנתקות מהשפה העברית, חשיבה עצמאית באנגלית שתוביל ליישום הכללים ללא תרגולם, אלא באופן טבעי.

בחרנו עבורכם בקפידה את המורים המקצועיים ביותר, בזמינות גבוהה ביותר ועם אפשרות ביטול גמישות, ממשק נוח ואפילו שירות ב-WhatsApp – אז למה אתם מחכים?

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!