בית ספר ללימוד אנגלית

בית ספר ללימוד אנגלית עם מורה אחד על אחד בזום באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

יתרונות שיעורי אנגלית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

בית ספר ללימוד אנגלית

במאה העשרים ואחת, לימודי האנגלית הפכו חשובים מתמיד, עקב האצת הגלובליזציה והמעמד הבין-לאומי של האנגלית, כשפה הבין-לאומית בעולמות המדע, הבידור והעסקים. כדי להתמודד עם הצורך הגובר בשימוש בה, לא מעט ישראלים מחפשים מידע על לימודי אנגלית אונליין כדי להדביק פערים. אם כן, מהם היתרונות המרכזיים של לימוד אנגלית בבית ספר ללימוד אנגלית אונליין? ואיך אפשר להתחיל ללמוד ממש כעת ללא התחייבות?

למידה מאורגנת עם מורים מקצועיים

החזון שלנו ב-ifal הוא לאפשר לכל אדם ללמוד אנגלית בקלות ובנוחות בלי לצאת מהבית. עם תוכנית הלימודים המאורגנת והייחודית שלנו, השיעורים מתאימים לתלמידים בכל הרמות, מתחילים ועד מתקדמים כאשר ניתן לקבוע שיעור אישי עם מורה מקצועי תוך דקות בלבד. 

למידה מאורגנת עם מורים מקצועיים מבטיחה לתלמידים התקדמות מתודית ואפקטיבית בלימוד השפה האנגלית. השיטות השונות של המורים המקצועיים של ifal מאפשרות לתלמידים להתקדם ולהשיג את מטרותיהם במהירות וביעילות רבה הרבה יותר מאשר לימוד עצמאי, בכל דרך שהיא. אחרי הכל, מטרת המורים שלנו היא להפוך את תהליך לימוד האנגלית לחוויה חיובית ומשמעותית בכל שיעור מחדש.

במסגרת הלמידה, באפשרות לבחור את המורה שיעבוד איתך, או להחליף מורה בכל שלב. בכל מקרה, המורים הם מקצוענים עם ניסיון בהוראת אנגלית לדוברי עברית, כך שהם מבינים את צרכי התלמידים ומסוגלים לייעץ ולסייע בהפעלת כלים להגברת היכולת הלשונית, התחבירית והדקדוקית. 

קובעים תוך דקות שיעור 1 על 1

Ifal מציעה לך ללמוד אנגלית עם מורים מקצועיים 1 על 1, בנוחות ובקלות. כבית ספר ללימוד אנגלית אונליין דאגנו לכך שתוכלו לקבוע שיעור אישי ומקצועי עם מורה פרטי לאנגלית בתוך דקות ספורות בלבד. באמצעות הפלטפורמה המתקדמת שלנו, תוכלו למצוא את המורה המתאים לכם בקלות ובמהירות, ולקבוע איתו שיעור אישי במועד ובשעה המתאימים לכם.

המורים מתאימים את הלימוד עבור כל סטודנט ומכוונים את החומרים עבור המטרות הספציפיות שלכם במהלך השיעור. דבר זה יאפשר לך לתכנן את הלמידה לפי הצרכים ולוחות הזמנים שלך.

בכל שיעור מחדש, ביכולתך יהי את הנושאים והתחומים שבהם ברצונך להתחזק ולהתקדם, והמורה יתאים את השיעור לצרכים האישיים שלך. ליווי אישי זה מספק לך את המנוע הנדרש להתקדמות מהירה ולהשגת היעדים שלך בכל הנוגע ללמידת האנגלית.

זמינות גבוהה גם בסופ"ש

כמו בכל לימודים שמתבצעים אונליין, זמינות המורים היא מרכיב חשוב מאוד. בבית ספר ללימוד אנגלית, התלמידים שלנו יכולים למצוא מורים מקצועיים בטווח שעות רחב וגמיש. הזמינות הגבוהה מאפשרת לתלמידים להתקדם בלימוד אנגלית מכל מקום ובכל זמן (ללא פגיעה בלוח הזמנים הקיים שלהם) גם בסופ"ש, כאשר פעילותם היום-יומית אינה מאפשרת להם ללמוד בימים העסוקים ביותר של השבוע:

  • ללמוד אנגלית בכל ימות השבוע מבוקר ועד תחילת הלילה, כולל בסופ"ש.
  • מורים מקצועיים זמינים בשבתות ובמועדים רבים לאורך השנה.
  • ניתן לתאם שיעורים אונליין בימים שונים של השבוע, ולא תמיד באותו היום, כך שאפשר להתאים את לוח הזמנים באופן גמיש.

אנו מאמינים שזמינות גבוהה בכל ימות השבוע היא חשובה כדי להעניק ללומדים את הכלים הנדרשים להשגת היעדים שלהם בלימוד השפה האנגלית – ובעזרתה, אנחנו מאפשרים ללומדים להתקדם בקצב ובדרך שמתאימים להם, ולהשיג תוצאות חיוביות תוך זמן קצר.

ביטול או קביעת שיעור אונליין בקלות ובמהירות

מתוך בחינה של הצרכים של תלמידינו לאורך השנים, גילינו כי ללמוד אנגלית עם מורים מקצועיים ומנוסים זה אמנם חשוב, אבל גם לקבוע את השיעורים בקלות ולבטל אם חייבים – יכול להיות קריטי לפעמים.

לכן, כבית ספר ללימוד אנגלית שמוביל בתחומו, ifal מציעה שירות יעיל וקל לקביעת שיעורים באופן מקוון וגם לביטולם במהירות ובקלות, הכל באמצעות אפליקציה מתקדמת. האפשרות לבטל או לקבוע שיעור בקלות ובמהירות מאפשרת לסטודנטים לכוון את לימודיהם בצורה המתאימה להם ביותר, ולא לפספס שיעור סתם כך. לדוגמה, אם חושבים לקבוע שיעור ביום ראשון בערב אך יש צורך בשינוי מתכנן ליום שלישי בצהריים, ניתן לבטל או לקבוע את השיעור המתאים תוך כמה דקות בלבד, באפליקציה או באמצעות שירות הלקוחות בוואטסאפ.

למדו אנגלית מכל מקום – גם מהבית

הודות לפלטפורמה שלנו, האפשרות ללמוד אנגלית בכל זמן ובכל מקום הפכה זמינה מאוד, עם תוכניות לימוד מקיפות ומתאימות לכל רמת יכולת קיימת. בעזרתה, באפשרותך ללמוד בכל זמן ובכל מקום בעולם ובצורה שמתאימה לך ולמעשה מעכשיו ביכולתך יהיה ללמוד אנגלית בזמן הפנוי שלך, בלי לצאת מהבית או לפגוע בשאר התכנונים.

למי זה מתאים? ובכן, לכל מי שצריך לשפר את האנגלית עבור עבודה, טיול, השתלמות מקצועית/אקדמית – או פשוט כדי להשתמש ביעילות במגוון הכלים הרחב הקיים בעולם האינטרנט – שרובם ככולם כתובים באנגלית. 

מורים מקצועיים ומנוסים

הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות כיום מאפשרות לקיים שיעור אישי בזמן אמת עם מורה מקצועי מכל מקום בעולם, ולפני השיעור אפשר לבחור את התוכן שתרצה ללמוד בו בקצב שמתאים לך. כל המורים עברו בדיקות קפדניות ונבדקו ביסודיות כדי לוודא שביכולתם להעביר את השיעורים אונליין באופן המקצועי הנדרש.

המורים שלנו מייעצים לתלמידים על דרכי למידה שונות, עוזרים להם להתקדם ולהשגת היעדים שלהם בלמידת האנגלית ויודעים להסביר ולהציג את החומרים בצורה ברורה לתלמידים בכל רמה. כך, מספקים המורים שלנו את הכלים הנדרשים לתלמידים כדי להצליח ולהתקדם בלמידת האנגלית בצורה יעילה ומהירה.

מלבד זאת, המורים שלנו יכולים להתאים את קצב ההתקדמות ואת הנושאים הנלמדים לצרכים האישיים שלכם – ולספק לכם משוב ותמיכה בזמן אמת לאורך השיעור. במטרה לוודא שאנו מעניקים לך את החוויה הדידקטית הטובה ביותר ומשפרים את היכולת של לדבר ולכתוב באנגלית.

בית ספר ללימוד אנגלית בהתאמה אישית

כל אחד מאיתנו הוא ייחודי – וכך גם צרכי הלמידה שלנו. לכן, חשוב לבחור בפלטפורמת למידה המאפשרת ללמוד בהתאמה מושלמת עבורך. הודות למורים המקצועיים שלנו, ניתן לקבל ליווי אישי ותמיכה בנושאי למידה שונים, בהתאם לרמת היכולת והצרכים האישיים של כל תלמיד… וגם שלך! המורים שלנו מנוסים – ומבינים שכל אחד זקוק לתוכנית למידה ייעודית על מנת להבטיח את הסיכויים הגבוהים ביותר להתקדמות מהירה בלימוד השפה הכה חשובה.

קבעו שיעור ניסיון כעת ללא תשלום או מחויבות – והעלו את רמת האנגלית שלכם לגבהים חדשים!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!