לימוד דיבור אנגלית | קורס דיבור באנגלית

לימוד דיבור אנגלית במחירים ללא תחרות מבלי להתפשר על איכות המורים!

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה כדאי לעשות קורס דיבור באנגלית באפליקציית ifal?

מקסימום ערך לכסף - מחיר מנצח

ללא התחייבות

שגרת שיעורים שבועית/יומית

מורים מקצועיים בעלי ניסיון

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

קורס דיבור אנגלית

רוצה לקחת את הדברים ברצינות וללמוד אנגלית לאורך תקופה? יש לך חלום שהאנגלית שלך תהיה משופרת כך שתחוש איתה חופשי לחלוטין בכל סביבה? קורס דיבור אנגלית היא הדרך המהירה, האיכותית והטובה ביותר לשפר את האנגלית כיום.

הצורך בלימודי אנגלית

כולם סיימנו את הלימודים עם אנגלית טובה יותר או פחות, כאשר הידע הבסיסי מאפשר התנהלות כמעט חופשית בקריאה ובכתיבה. מקומות עבודה רבים דורשים אנגלית ברמה בסיסית, זאת כדי שניתן יהיה לקרוא הוראות בתוכנות מסוימות, לקבל מיילים באנגלית ואף לקרוא מסמכים שונים. אבל מה קורה כאשר פתאום יש צורך לנהל שיחה מול לקוח באנגלית שוטפת? לרבים בשלב הזה יכול להיות קושי, פשוט כי לא יצא להם לתרגל שיחות באנגלית לאורך שנים רבות, בטח לא באופן שוטף ובטח שלא בנושאי עבודה. בשלב כזה קורס דיבור אנגלית יכול להוות פתרון ממשי ומדויק לצורך, כאשר הדגש הוא על ניהול שיחה שוטפת ונוחה.

מה לומדים בקורס?

במסגרת הקורס בוחנים קודם כל את רמת התלמיד – האם מדובר על קושי נקודתי באנגלית עסקית או האם מדובר על חשש עיקרי מניהול שיחה שוטפת? כאשר מאבחנים את הצורך ניתן להתאים את שלבי הקורס על פי התאמה אישית, כאשר נושאי השיחות יסבבו את הצורך הספציפי של הלומד. לדוגמה, אם מדובר על אנגלית עסקית וניהול שיחה עם מונחים מעט מסובכים או טכנולוגיים, ניתן להתמקד בכך. אם מדובר על רילוקיישן או רצון לבצע רילוקיישן ומכאן יש צורך בראיונות באנגלית – ההתמקדות תהיה בסגנונות ראיונות עבודה באנגלית.

על מה מדברים?

כל הרעיון מאחורי לימודי האנגלית הם לבצע שיחות בהתאמה לצורך ותוך דגש על קלילות והתאמה ליום יום. השיחות שוטפות, ללא שיפוט או ביקורת ומתוך מקום של לצמידה חווייתית. ניתן לבצע את השיחות בזום או בטלפון, בשעות נוחות שמאפשרות גמישות מרבית כדי לצלוח את הקורס.
רוצה לשמוע עוד על קורס דיבור אנגלית? אנו מעניקים שיעור ניסיון ללא התחייבות או עלות, ניתן להתחיל ממש עוד מעט ולהתחיל לדבר אנגלית באופן שוטף. אז שנתקדם לרישום?

היתרונות של לימוד דיבור אנגלית עם מורה פרטי

ללמוד לדבר אנגלית עם מורה פרטי היא אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את כישורי האנגלית שלך. בין אם אתה איש עסקים, מנהל, עובד הייטק, הורה לילדים במערכת החינוך, או למעשה כל אדם שמחפש לשפר את יכולות הדיבור שלו באנגלית – מורה פרטי יכול לעזור לך להשיג את המטרות שלך בצורה נוחה ויעילה.

אחד היתרונות הגדולים ביותר בעבודה עם מורה פרטי לאנגלית הוא תשומת הלב האישית שמוקדשת לך. בניגוד לקורס במודל המוכר, שבו התלמיד עשוי להיות אחד מני רבים בכיתה, מורה פרטי יכול להתמקד בצרכים הספציפיים שלך ולעבוד איתך כדי לשפר את החוזקות שלך ולטפל בחולשות שלך. התאמה אישית כזו מאפשרת לך באמת להתקדם בקצב שלך ולהגיע ליעדים שלך בפרק זמן קצר הרבה יותר.

הגמישות שמאפשרת לנו הטכנולוגיה

יתרון נוסף בעבודה עם מורה 1 על 1 הוא הגמישות שהיא מציעה. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחנו, באפשרותך ליצור קשר עם המורה שלך באמצעות וידאו מכל מקום בעולם, בשעות נוחות מאוד – מה שאומר שביכולתך לתזמן את השיעורים שלך בזמנים שמתאימים לך, בין אם זה מוקדם בבוקר לפני העבודה, בהפסקת הצהריים שלך או אף מאוחר בלילה (גמישות זו מועילה במיוחד לאנשי מקצוע עסוקים או להורים שאולי יש להם זמן מוגבל להקדיש ללמידה, אך לא רק. היא מסייעת לכולם).

היתרונות של למידה אינטראקטיבית

מורה שנמצא איתך באינטראקציה אישית מספק לך למעשה נתיב לתרגול דיבור אנגלית באופן אינטראקטיבי, מה שיכול לעזור לשפר את השטף והביטחון שלך בדיבור. מורה יכול לכוון אותך במהלך השיחה, לתקן את ההגייה ואת הדקדוק שלך בזמן אמת ולספק משוב מיידי על ההתקדמות שלך. סוג זה של למידה יעיל הרבה יותר מסתם קריאת ספר או צפייה בסרטון, מכיוון שהוא מאפשר לך לתרגל באופן פעיל ולשפר את כישורי הדיבור שלך במהרה.

מציאת המורה המתאים לדיבור אנגלית

כאשר מחפשים קורס דיבור באנגלית, מומלץ להקפיד ולוודא מראש שביכולתך לתקשר עם המורה שלך בצורה יעילה, ושיהיה זה אדם שמנוסה בהוראת אנגלית כשפה שנייה ובעל הבנה טובה של הצרכים הספציפיים של אותם האנשים שאינם דוברי אנגלית כשפת אם – אך גם אינם מרגישים ביטחון כדי לדבר אנגלית ברמה של שפה שנייה או אפילו שלישית. לכן, שיעור הניסיון שלנו יכול לבוא לטובתך – ויאפשר לך לוודא שהנתיב שאנו מציעים אכן מתאים לך.

קורס דיבור באנגלית הוא המפתח לתקשורת מוצלחת בעולם הגלובלי של היום – והמורים שלנו ממתינים לך באפליקציה לשיעור ניסיון ממש כעת!

קורס דיבור באנגלית עם התאמה לשונית/תרבותית

זה ידוע: יש לנו "אנגלית ישראלית". וזה לא הפריע לנו אף פעם לתקשר בהצלחה (גם אם בחוסר ביטחון מסוים). אך כדי באמת להצליח לתקשר בצורה יעילה עם דוברי אנגלית ברחבי העולם, חשוב להבין כי כל שפה והתרבות שלה שלובות זו בזו, וגם למידת אנגלית דורשת הבנה של ההקשר התרבותי שבו היא מדוברת.

פיתוח מודעות זו יכול לעזור לך לתקשר בצורה יעילה יותר באנגלית וגם לבנות מערכות יחסים מוצלחות יותר עם עמיתים וחברים דוברי אנגלית. קורס דיבור באנגלית שמתנהל ביעילות חייב ליצור את התמהיל שיאפשר לך לשפר את כל מיומנות השפה – וההתאמה של אופן הניסוח ל-"תרבות היעד" הוא בהחלט חלק מכך.

לדוגמה, אנחנו שרים "אני ואתה נשנה את העולם" וזה נשמע לנו לחלוטין טבעי. אך הידעת שבשפה האנגלית נהוג להציב את האחר במקום הראשון ולומר "אתה ואני נשנה את העולם"? למעשה, לדוברי אנגלית, הביטוי "אני ואתה" יישמע מעט צורם.

כיצד יכול לימוד הדיבור באנגלית להקל על מציאת עבודה בחו"ל?

מחקרים מצביעים על כך שיש לא מעט מקומות עבודה ברחבי הגלובוס שזקוקים לעובדים דוברי אנגלית, וככל שיש לך יכולות גבוהות יותר וביטחון רב יותר בדיבור באנגלית, כך גדלות ההזדמנויות שלך למצוא עבודה טובה ושכר גבוה בחו"ל.

למשל, בתחום התיירות והאפשרויות הגלובליות, דוברי אנגלית הם חיוניים להצלחה של כל מלון, חברת תיירות או טיסה, כמו גם מגוון רחב של אפיקי תעסוקה בגופים שונים בתעשייה. ככל שהזמן עובר, כישורי הדיבור האנגלית מהווים בקרב מעסיקים רבים את אחד הגורמים העיקריים שבשיקולי הגיוס. לכן, למידה ושיפור הדיבור באנגלית הופכים לקריטיים להצלחתך בשוק העבודה הגלובלי.

בכלכלה העולמית המודרנית, לימוד דיבור אנגלית הוא קריטי

אנגלית הפכה לשפה המשותפת של כמעט כל העסקים הבין-לאומיים, וכן שולטת במרחבי הדיפלומטיה והאקדמיה. בעולם שבו גלובליזציה הופכת לנורמה והחדשות מגיעות אלינו באנגלית גם מהודו, מרוסיה או מסין, ישנה ציפייה עולמית לכך שנוכל כולנו לתקשר זה עם זה באנגלית – בייחוד אנו הישראלים – וכך הופכת היכולת לדבר אנגלית שוטפת לתנאי חיוני להצלחה, בכל תחום.

ואכן, הטכנולוגיה שינתה את הדרך בה אנו לומדים אנגלית. כלים אונליין, כמו אפליקציית i-fal ללימוד אנגלית, מקלים על גישה לחומרים בשפה האנגלית מכל מקום בעולם, בעוד שיחות ועידה בווידאו מאפשרות מפגשי שיעורים פרטיים מהנוחות של הבית שלך.

האם באמת אפשר ליהנות מלימוד דיבור אנגלית?

בהחלט! לימוד אנגלית עם מורה פרטי יכולה להיות חוויה מהנה ומהנה. מורה טוב יעצב שיעורים מרתקים ואינטראקטיביים, שיאפשרו לך ללמוד בצורה מהנה ויעילה. כבר ביססנו את ההנחה כי כישורי אנגלית טובים ומבוססים יכולים להעניק לך יתרון תחרותי על פני האחרים – ולפתוח עבורך דלתות חדשות לשיתוף פעולה עם אנשים, גופים ומוסדות ברחבי העולם. אז מה יכול להיות מהנה יותר מאשר שילוב של היתרונות הטכנולוגיים יחד עם היתרונות שמעניקים מורים פרטיים, שיכולים גם לספק משוב מותאם אישית על הגייה, דקדוק ואוצר מילים, ולעזור לך להתקדם במהירות הרבה ביותר בליווי אישי?

כך, תהיה לך הזדמנות לתרגל את כישורי השפה שלך במסגרת קורס דיבור באנגלית שמתנהל בסביבה תומכת ומעודדת, ולקבל את תשומת הלב והמשוב המותאם אישית הנחוצים לך כדי להתקדם. עם המורה המתאים, לימוד אנגלית יכול להיות חוויה מתגמלת ומהנה שעוזרת לך להשיג את המטרות האישיות והמקצועיות שלך.

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

סרטוני הדרכה ושימוש באפליקציית I-fal

כיצד להירשם לשיעור ראשון במתנה

נגן וידאו

כיצד להיכנס לשיעור באפליקציה

נגן וידאו

כיצד להירשם למנוי ולשלם באפליקציה

כיצד להירשם ולשלם באפליקציית I-Fal
נגן וידאו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!