לימודי אנגלית מדוברת | ללמוד אנגלית מדוברת

לימודי אנגלית מדוברת עם מורה אחד על אחד בזום באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה מומלץ ללמוד אנגלית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימודי אנגלית מדוברת

רוצה לשפר את הדיבור השוטף בשפה האנגלית? במסגרת העבודה עולה בפניך הצורך לשוחח באנגלית ביום יום – אבל משהו מרגיש תקוע? כיצד משפרים את השפה בקלות ובנוחות, במחיר משתלם מאוד, מכל מקום – ועוד עם ליווי מקצועי? כל התשובות כאן.

לא מעט אנשים חווים קושי בדיבור שוטף בשפה האנגלית. אלה יכולים להיות גם אנשים שיודעים היטב אנגלית וגם כאלה שהשיגו ציונים גבוהים בבית הספר, אך כאשר זה מגיע לשיחה שוטפת הם חווים קושי מסוים ליצור שטף דיבור.

אולי זה חוסר בתרגול, או טעות גורפת שמלווה אותנו מאז התיכון… אותו קושי יכול לנבוע מסיבות רבות אך תהא הסיבה אשר תהא – כל אחד ואחת יכולים לשפר את השפה אם רק יתרגלו את השיחה ביום יום ויקבלו משוב והכוונה מאת אנשי מקצוע. והיום, זה קל מתמיד! 

מתי עולה הצורך ללמוד אנגלית מדוברת? 

הצורך בלימודי שיפור אנגלית מדוברת יכול לעלות בנקודות שונות בחיים. יש שירגישו שהם חייבים לשפר את האנגלית שלהם לפני טיול ארוך בחו"ל, יש שנמצאים בסביבה של דוברי אנגלית ולא מרגישים בנוח לדבר באופן שוטף. אנשים רבים בוחרים לשפר את האנגלית המדוברת לצורך עבודה – למשל בנסיעות מרובות לחו"ל, או כאשר יש צורך להיות בקשר שוטף עם לקוחות וקולגות בחו"ל. 

יש גם כאלה שיבחרו לשפר את האנגלית לקראת לימודים בחו"ל, כדי שיוכלו להתנהל בקלות בשיעורים ועם חברים לספסל הלימודים. כמו כן, רבים מהאנשים שבוחרים לבצע רילוקיישן לוקחים את השיעורים, שכן השפה האנגלית תהיה בעתיד הקרוב והנראה לעין כמעט השפה הבלעדית שבה יעשו שימוש. 

כיצד לומדים אנגלית מדוברת? 

כדי לשפר את האנגלית המדוברת צריך לעשות במקביל שני דברים – האחד הוא לשפר את אוצר המילים והשני הוא לתרגל את שטף השיחה. לכל אחד מהאספקטים הללו אפקט משלו:

  • עקב שיפור אוצר המילים השיחה תהיה קולחת ונוחה יותר, במיוחד עבור מי שנדרש לדבר באנגלית ביום יום ואוצר המילים שלו דל.
  • מבחינת שטף השיחה, תרגול עם מורים שזה מקצועם יסייע לשפר את האנגלית תוך כדי שיחה. במיוחד כשמדובר על שיעור ממוקד שמטרתו לצלוח את האתגרים הספציפיים שלך.

כשמדובר על לימודים שמשלבים את שני האספקטים גם יחד, נוצרים התנאים לשיחה קולחת על שלל נושאים, שנשענת על שאלות והנחייה מצד המורים ומתנהלת ממש כמו כל שיחה רגילה. המורים יודעים לאתר את הנקודות בהן יש צורך לסייע והם עושים זאת בעדינות, במקצועיות ותוך חתירה לשיחה שוטפת ככל שהזמן עובר.

לימודי אנגלית אונליין – מגוון יתרונות

מאז הקורונה הבינו רבים מאיתנו שאפשר ואפילו רצוי ללמוד אונליין. ללימודים אונליין יש יתרונות רבים על פני לימודים פרונטליים, כאשר היתרון הברור מכולם הוא הגמישות. ניתן ללמוד מכל מקום וכמעט בכל שעה עם מורים מקצועיים.

לשם המחשה, ניתן לדוגמה לקבוע שיעור לאנגלית מדוברת לפרק הזמן שבמסגרתו יושבים ברכבת בשעות הבוקר, אפשר לעשות זאת בהפסקה בעבודה או בשעות הערב המאוחרות, כאשר הילדים כבר ישנים. סטודנטים יכולים למצוא לעצמם זמן לשפר את האנגלית בין עבודות בשעות משתנות או בין שיעורים פרונטליים ולמעשה, הגמישות היא אין סופית. 

מעבר לגמישות, מחיר של שיעורים אונליין משמעותית נמוכים משיעורים פרונטליים. גם העובדה שבאפליקציה קל לשלם עבור השיעורים שאליהם נרשמים – ולבטל אותם זו לא טרחה אלא פעולה קצרה באפליקציה – הופכת את הנושא לנוח יותר. 

מקצועיות במחיר ללא תחרות

אפליקציית ifal מציעה מגוון רחב של שיעורי אנגלית לכל הרמות, ממתחילים וילדים ועד ללימודים מקצועיים של אנגלית עסקית. אנו מציעים אפליקציה נוחה, שירות מהיר בדמות מענה לכל שאלה בוואטסאפ, מחיר משתלם במיוחד, גמישות רבה בשעות – החל ב-6:00 ועד 23:00 (כולל בסופי השבוע). אנו ננפיק דוח מפורט אחרי כל שיעור ונבצע מעקב חודשי אחר ההתקדמות, וננגיש עבורכם ממשק נוח במיוחד לקביעה וביטול של שיעורים.

רוצה לשמוע עוד או להתחיל תהליך של שיפור אנגלית מדוברת כבר כעת? ביכולתך להירשם לשיעור ראשון בחינם וללא כל התחייבות!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!