לימוד אנגלית למתחילים

לימוד אנגלית למתחילים בזום באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה כדאי ללמוד אנגלית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים גם למתחילים

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימוד אנגלית למתחילים ב – ifal

שכחת כבר מזמן איך מדברים וכותבים באנגלית? מתקשה גם בקריאה? ככל הנראה הגיע הזמן לעשות קורס אנגלית למתחילים ואיזו דרך טובה יותר לבצע זאת מאשר אונליין? על יתרונות הדרך, על מה שלומדים ועל הצורך העולה והגובר לדעת אנגלית היטב בכתבה זו.
בעולם הדיגיטלי המתפתח סביבנו בקצב הולך וגובר – גם ילדים בכיתות נמוכות ואף בגיל הגן נחשפים לשפה האנגלית בשלל אופנים (טלוויזיה, אפליקציות ומחשבים) ואכן, החשיבות של השליטה בשפה האנגלית הלכה וגברה בקביעות לאורך העשורים האחרונים, כאשר החל בראשית המאה ה-21 הצורך באנגלית זינק ממש לגבהים חדשים. 

למה בכלל ללמוד אנגלית?

בעולם של היום יש צורך תמידי בידיעת השפה האנגלית, אם לא בצורה מושלמת, לפחות באופן בסיסי. אנחנו צריכים אנגלית כדי להסתדר טכנולוגית עם מכשירים שונים, אפילו כדי לתקן דברים בשלט הטלוויזיה יש צורך באנגלית בסיסית ביותר. מלבד הצורך הבסיסי שמסייע להסתדר ביום יום, אנשים נמצאים בחופשות בחו"ל וזקוקים לתקשורת מינימלית כדי להסתדר אפילו במסעדה או בנסיעה ברכבת.

ללמוד אנגלית בשביל העבודה


סיבה נוספת שעבורה אנשים לומדים אנגלית היא עבור העבודה. בין אם זו עבודה שאליה שואפים ויש בה צורך באנגלית טובה ובין אם עבור רילוקיישן או פגישות עסקיות עם אנשים מחו"ל, חידוד השפה האנגלית יסייעו לנהל שיחה בביטחון.
כמו כן, בעולם הגלובלי של העבודה כיום, מיילים רבים נכתבים באנגלית ויש צורך בסיסי בידיעת השפה כדי לקרוא ולכתוב אותם היטב. לא מדובר רק על נוחות, ישנה ציפייה מאנשים בוגרים להתנהל בסביבה שבה השפה האנגלית מדוברת בנוחות, בוודאי כשמדובר על חברות שעובדות מול השוק הבין-לאומי באופן קבוע.

מה לומדים בקורס?


במסגרת קורס אנגלית למתחילים קודם כל בודקים את הרמה הבסיסית של הלומד ומשם מתאימים תוכנית בסיסית הכוללת את הנושאים אותם רוצים לחזק. ניתן לחזק את אוצר המילים, את הדקדוק, את הכתיבה ואת צירופי האותיות והקריאה. כמו כן, ניתן להתאמן על השיחה השוטפת באנגלית, אפילו עבור מי שיודע כבר קרוא וכתוב בצורה טובה, אך יש לו חשש מסוים לנהל שיחה באנגלית בקלות.
כיום ניתן ללמוד אונליין ולשפר את האנגלית מכל זמן ומקום. אין עוד צורך לנסוע במיוחד ללימודים, לפנות זמן ולקחת בייביסיטר, כיום פשוט פותחים את המחשב או הטלפון הנייד ולומדים אנגלית.

חרף כך, לא לכולנו אותם תנאי פתיחה. לא מעט אנשים בישראל אשר לא תרגלו את השפה האנגלית בצעירותם מוצאים את עצמם מתמודדים עם פער שלא ברור להם כיצד מגשרים עליו – והוא רק גדל עם הזמן. פער זה יכול להיווצר כתוצאה של קושי כלכלי, חוסר תשומת לב לנושא או אפילו חשש מהשפה החדשה, אך בכל מקרה זהו פער המשפיע בכמה וכמה היבטים בחיים.

לימוד אנגלית למתחילים במחירים משתלמים!

בין אם מדובר בתוכן בידורי, ידע מדעי או השתלבות במגוון רחב של ענפי תעסוקה ותפקידים בכירים, היכרות עם השפה האנגלית יכולה לפתוח עבורך מגוון של דלתות אשר בלעדיה יהיו תמיד מחוץ להישג ידך. באייפאל בע"מ נחשפנו אל הקושי הרב של אנשים להוציא סכומי כסף גבוהים ולפנות מקום בלוח הזמנים שלהם לשיעורים פרטיים באנגלית.

מעבר לכך, ראינו איך אנשים שכן מצליחים למצוא את השעה הזו בשבוע ללימוד אנגלית לא באמת מתקדמים ושולטים בשפה.

אז פיתחנו את השיטה שתקנה לך את כל היתרונות – במחיר שאי אפשר שלא לאהוב:

לימוד אנגלית למתחילים בדרך יעילה

הודות לשימוש בטכנולוגיות חדישות ושיטת לימוד שמקפידה על היחס האישי במסגרת שיעור 1 על 1 – אנחנו יכולים להציע לך תשומת לב מלאה בדרך המהירה לשליטה בשפה האנגלית – לכל צורך, בכל רמה ולכל מטרה.

מחיר נמוך באקסטרים

בעזרת הטמעת טכנולוגיות במערך הלמידה והפלטפורמה הייחודית שהקמנו עבור אנשים המעוניינים ללמוד אנגלית בדרך הקלה והיעילה שלנו, ביכולתנו להציע שיעורים פרטיים ואף תרגולי שיחות באנגלית במחיר זול משמעותית מכל אלטרנטיבה, כמורה פרטי או קבוצת למידה.

מורים מקצועיים שנבחרו בקפידה

כדי להעניק לך את חוויית הלימודים הטובה ביותר – אנו נשענים על הכלי החשוב ביותר שלנו – מורי האנגלית המקצועיים שלנו. כלל המורים נבחרו לאחר סינון קפדני בהתאם ליכולות ההוראה שלהם, הידע המקיף בשפה האנגלית וההתאמה שלהם למערך הלמידה הנהדר שהקמנו עבורך.

שיעורי אנגלית רק בזמן שנוח לך

האפליקציה החכמה שפיתחנו מאפשרת לך ליצור קשר עם מורים פרטיים באנגלית בשעה הרצויה לך. כך, התלמידים שלנו יכולים לקבוע כמה שיעורים שירצו בשבוע ולפתח את השליטה שלהם בשפה במהירות וביעילות מבלי שהשיעורים יכבידו על השגרה שלהם.

Ifal – שיעור לימוד אנגלית למתחילים לניסיון במתנה!

אין צורך בתשלום, לא בהתחייבות ואף לא בפרטי אשראי. זה הזמן להוריד את האפליקציה, ליהנות משיעור ראשון בחינם ללא כל התחייבות ולעשות את הצעדים הראשונים שלך לקראת שליטה בשפה האנגלית ברמה שתקדם אותך פלאים במישור האישי ומקצועי.

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

סרטוני הדרכה ושימוש באפליקציית I-fal

כיצד להירשם לשיעור ראשון במתנה

נגן וידאו

כיצד להיכנס לשיעור באפליקציה

נגן וידאו

כיצד להירשם למנוי ולשלם באפליקציה

כיצד להירשם ולשלם באפליקציית I-Fal
נגן וידאו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!