לימוד אנגלית מאפס

לימוד אנגלית מאפס עם מורה אחד על אחד באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לימוד אנגלית מאפס באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימוד אנגלית מאפס

אנשים רבים רוצים ללמוד אנגלית, אך לא כולם יכולים ללמוד במסגרת מסורתית, כגון קורס באוניברסיטה או במכללה. בין אם בשל מחסור בזמן, או בגלל המחיר, תנאי הקבלה… ישנן מגוון סיבות. אך כדי ללמוד אנגלית מאפס – לא חייבים להיות סטודנטים מן המניין. אפשר בהחלט להיעזר בפתרונות מתקדמים – ואנו ב-i-fal מספקים פתרון שמותאם במיוחד לאנשים שאין להם מושג כיצד להתחיל ללמוד אנגלית באופן משתלם ויעיל.

להלן כמה טיפים שיעזרו לכם ללמוד אנגלית בכל מרמה – גם אם אתם רק מתחילים!

לשם מה נחוצה לכם האנגלית, בעצם?

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להגדיר לעצמכם מה אתם רוצים להשיג בלימודי האנגלית. האם אתם רוצים לדבר אנגלית בסיסית, או שאתם רוצים להגיע לרמה גבוהה יותר? האם אתם רוצים ללמוד אנגלית כדי לטייל בחו"ל, או שאתם רוצים לשפר את סיכוייכם למצוא עבודה טובה יותר?

הגדרת המטרות שלכם תסייע לכם לבחור את השיטה המתאימה ביותר ללימודים. לימוד שפה חדשה הוא תהליך ארוך ומאתגר, אך הוא גם תהליך מתגמל מאוד. כאשר מגדירים מטרות ברורות ללימוד האנגלית, יש כאמור סיכוי גבוה יותר להצליח בתהליך הלמידה.

כיצד להגדיר מטרות ריאליות ומדויקות?

כאשר אתם מגדירים מטרות ללימוד האנגלית, חשוב להביא בחשבון את הצרכים והרצונות שלכם. מה חשוב לכם להשיג בלימודי האנגלית? מה אתם רוצים להיות מסוגלים לעשות באמצעות השפה – שאינכם מסוגלים לעשות כעת?

ככל שהמטרות שלכם יהיו ברורות ומדויקות יותר, כך יהיה לכם קל יותר למצוא את השיטה המתאימה לכם לטובת לימוד אנגלית מאפס באופן יעיל:

מטרות אישיות

מטרות אישיות הן מטרות הקשורות לצרכים והרצונות שלכם האישיים. לדוגמה, אם אתם רוצים לטייל בחו"ל, אתם יכולים להגדיר לעצמכם מטרה לקרוא ספרים, מאמרים וכתבות באנגלית על היעדים שבהם אתם מתכננים לבקר. לעומת זאת, אם אתם רוצים לתקשר עם חברים ומשפחה דוברי אנגלית, אתם יכולים להגדיר לעצמכם מטרה לנהל שיחות פשוטות באנגלית.

מטרות מקצועיות

מטרות מקצועיות הן מטרות הקשורות לקריירה שלכם. לדוגמה, אם אתם רוצים להתקבל לעבודה בחו"ל, אתם יכולים להגדיר לעצמכם מטרה לקרוא מאמרים וטקסטים מקצועיים באנגלית – ואילו אם ברצונכם לנהל שיחות עסקיות באנגלית, תוכלו להגדיר לעצמכם כמטרה לכתוב מסמכים מקצועיים באנגלית.

בכל מקרה – התחילו ללמוד בהקדם

לא משנה באיזו מטרה מדובר, הדבר החשוב ביותר הוא להתחיל ללמוד. גם אם ביכולתכם להקדיש רק מעט זמן בכל שבוע, או רק פעם בשבועיים, כל זמן שבו אתם מתקדמים הוא חשוב כדי להשיג את המטרה הסופית. כשמדובר על לימוד אנגלית מאפס, המורים שלנו יוכלו להכווין אתכם בתחילת הדרך – ללמד אתכם את הבסיס של השפה, כגון אוצר מילים ומשפטים בסיסיים. לאחר מכן, תוכלו להתחיל להרחיב את הידע שלכם.

אל תפחדו לטעות

ולבסוף – זכרו – כולם עושים טעויות כשהם לומדים שפה חדשה. זה חלק מהתהליך. אל תפחדו לטעות, אלא השתמשו בטעויות שלכם כדרך ללמוד ולהשתפר. ממש כמו בכל מטרה אחרת שהשגתם בעבר!

לימוד אנגלית מאפס עם i-fal

לימוד אנגלית מרמה בסיסית הוא אמנם תהליך שדורש זמן ומאמץ. עם זאת, זהו תהליך שיכול להיות מתגמל מאוד. והרי אם אתם נחושים ללמוד אנגלית, אין שום סיבה שלא תצליחו.

וגם – אינכם לבד בתהליך. i-fal היא פלטפורמה דיגיטלית ללימוד אנגלית, המיועדת במיוחד למתחילים. האפליקציה מציעה לתלמידים מערך של שיעורים פרטיים עם מורים מקצועיים, המותאמים באופן אישי לצרכים ולרמת הידע שלהם.

נסו כעת שיעור ניסיון בחינם דרך האפליקציה שלנו – וגלו כי לימוד אנגלית מאפס הוא פחות מורכב משחשבתם!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!