לימוד אנגלית מהבית

לימוד אנגלית מהבית עם מורה אחד על אחד באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לימוד אנגלית מהבית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימוד אנגלית מהבית

בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה, חלו שינויים משמעותיים בתחום לימוד השפות. כיום, ניתן ללמוד אנגלית גם מהבית, באמצעות כלים שפותחו במיוחד עבור כך. באופן זה, נחסכים הרבה מאוד מהחסרונות הכרוכים בלמידה פרונטלית: ההגעה למקום הלימוד, חיפוש החנייה או ההמתנה לאוטובוס, הכלכלה בזמן הלימודים… ועוד שלל מאפיינים שכולנו מכירים.

מצד שני, גם כשמדובר בלמידה מהבית, ישנן השלכות שכדאי להביא בחשבון. בראש ובראשונה, אם האמצעי ללימוד האנגלית אינו יעיל, הרי שמדובר בבזבוז משווע של זמן, שיתבטא בתוספת נחמדה של איזו מילה חדשה לאוצר המילים – אך לא בלמידה אמיתית של השפה.

i-fal ריכזה עבורכם כמה דברים שכדאי להכיר בכל הנוגע ללימוד אנגלית בנתיב היעיל והמשתלם ביותר הזמין כיום.

מהו לימוד אנגלית מהבית?

לימוד אנגלית מהבית הוא, פשוטו כמשמעו, אופן לימוד אנגלית שלא מצריך הגעה למקום הלימודים. לכן, בדרך כלל, התלמידים נמצאים בביתם בזמן הלימודים – אך למעשה יכולים להימצא גם במקומות אחרים – כל עוד יש להם גישה לאינטרנט וסביבה תומכת לימודים.

i-fal – פתרון ייחודי ללימוד אנגלית מהבית

i-fal היא אפליקציית לימוד אנגלית המציעה פתרון ייחודי ללימוד אנגלית מהבית: שיעורי ווידאו עם מורים פרטיים 1 על 1, כולל מערך שירות שפעיל בוואטסאפ וזמין לכל נושא: תיאום וביטול שיעורים, טיפול בנושאים דחופים ועוד.

האפליקציה כוללת את כל הכלים והמשאבים הדרושים לכם כדי ללמוד אנגלית בצורה יעילה ומשתלמת – כאשר היא מעמידה בפני התלמידים:

שיעורים פרטיים עם מורים מומחים: המורים של i-fal הם מומחים להוראת אנגלית, והם יעזרו לכם להתקדם במהירות וביעילות.

למידה פרוגרסיבית של השפה: שיטת הלימוד של i-fal מבוססת על למידת שפה שמתפתחת באופן טבעי, משיעור לשיעור, בהתאם להתקדמות בשיעורים הקודמים – מה שמאפשר לתלמידים שלנו ללמוד אנגלית בצורה מהנה ויעילה.

תוכנית לימודים מותאמת אישית: i-fal מציעה תוכנית לימודים מותאמת אישית, המבוססת על הצרכים והמטרות האישיים שלכם. דבר זה מתאפשר עקב ההתמקדות של כל מורה בתלמיד/ה אחד/ת בלבד בכל שיעור, מה שמהווה יתרון משמעותי מאוד מול האפשרויות האחרות הקיימות כשמדובר על לימוד אנגלית מהבית.

זמינות גבוהה: ניתן ללמוד בכל זמן ובכל מקום: בהנחה שיש לך גישה לאינטרנט, i-fal זמינה עבורך בכל זמן ובכל מקום – בעוד שעות הפעילות הנרחבות שלנו מאפשרות לך לתאם שיעורים באופן שיתאים ללו"ז שלך!

מחיר משתלם: i-fal מציעה מחירים משתלמים, כך שתוכלו ללמוד אנגלית בלי להוציא סכומי כסף גדולים שאינם תמיד מצויים. השירות מתאים גם למי שמעוניין להשקיע רק עשרות בודדות של שקלים בחודש, וללמוד בקצב נמוך, וגם למי שמעוניין לקיים שיעורים בקצב אינטנסיבי יותר, ובהתאם לכך להגביר גם את קצת ההתקדמות האישית.

לימוד אנגלית מהבית בצורה יעילה ומשתלמת

אף על פי כך שלימוד עצמאי של נושאים מסוימים יכול להיות יעיל, במיוחד כשמדובר על שפות, הרי שלימוד עם מורה פרטי מקנה יתרונות רבים.

  • כפי שכבר ציינו, מורה פרטי יכול להתאים את חומר הלימוד באופן אישי לצרכים ולרמת הידע הנוכחית של התלמיד. בנוסף לכך, המורים גם מספקים משוב מיידי על שגיאות ועונים על שאלות בזמן אמת, מה שמסייע מאוד לתהליך הלמידה. כמו כן, ממחקרים עולה כי מורה אנושי מעניק גם מוטיבציה ויוצר מחויבות גדולה יותר להמשיך וללמוד בהשוואה ללמידה עצמאית (ולמעשה, כולנו מכירים בנכונות העובדה הזו גם ללא מחקרים על הנושא).
  • אחד ההיבטים החשובים בלימוד שפה באופן מוצלח הוא תרגול הדיבור. באמצעות שיעורי הווידיאו של i-fal ניתן לתרגל דיבור באופן אפקטיבי עם המורה הפרטי. זו הזדמנות לשפר את ההיגוי, להרחיב את אוצר המילים ולרכוש ביטחון בשימוש בשפה האנגלית באופן מעשי. 

לימוד אנגלית מהבית באמצעות אפליקציית i-fal והמורים הפרטיים שלנו מאפשר חוויית למידה מותאמת אישית, יעילה ונגישה במיוחד. הטכנולוגיה החדשנית מביאה את היתרונות של לימוד עם מורה פרטי ישירות לבית הלומד או למקום הנוח לו, תוך חיסכון משמעותי בזמן ובכסף. הירשמו כעת לשיעור ניסיון בחינם – וגלו כי לימוד אנגלית מהבית הוא הנתיב המועדף על יותר ויותר אנשים – ולא בכדי.

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!