לימוד אנגלית עסקית | לימודי אנגלית עסקית

לימודי אנגלית עסקית עם מורה אחד על אחד בזום באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה מומלץ ללמוד אנגלית עסקית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות ולנושאים עסקיים

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימוד אנגלית עסקית

בעולם העסקי של היום כולם חייבים לדעת לדבר אנגלית באופן שוטף, לעשות זאת בביטחון וגם להיות מסוגלים לקרוא ולכתוב באופן מקצועי. לימוד אנגלית עסקית מתמקדים בשפה הייחודית של עולם העסקים, למונחים השונים שבה וגם ספציפית לסיטואציות עסקיות שאליהן יכול להיקלע אדם שזקוק לנהל שיחה באנגלית. מה כדאי לדעת על הלימודים וכיצד הכי נוח לבצע אותם אם אנחנו עסוקים? כדאי להמשיך לקרוא.

מתי יש צורך בלימודי אנגלית עסקית?

הצורך בלימודי אנגלית עסקית יכול לעלות בשלבים שונים של החיים, כאשר בדרך כלל אנשים יתקלו בצורך בזמן העבודה. זו יכולה להיות משרה שדורשת מענה מקצועי ומהיר למיילים, שיחות ארוכות וקבועות עם לקוחות בחו"ל, פגישות זום ברחבי העולם, הצגת מצגות שונות באנגלית ועוד. במקרים רבים יהיו אלה אנשים שהתחילו תפקיד והם מרגישים את הצורך לחזק את האנגלית שלהם בתחום העסקי ולעיתים יהיו אלה אנשים שלומדים אנגלית כדי להתקבל למשרה מסוימת שמצריכה אנגלית עסקית טובה. 

ללמוד לקראת ראיון עבודה

בלא מעט מקרים אנשים בוחרים לקחת קורס לימוד אנגלית עסקית לקראת ראיון עבודה שהם צריכים לעבור, בין אם עבור רילוקיישן ובין אם עבור חברה בין-לאומית. לעיתים תהיה זו חברה פה בישראל שיהיו לה דרישות גבוהות לאנגלית עסקית ויש להגיע כבר לשלב המיונים והראיונות מוכנים. במקרה כזה הלימודים יהיו ממוקדי מטרה, יתייחסו ספציפית לשיפור האנגלית וייגעו בנושאים שונים עסקיים שיכולים לעלות, כולל סימולציות. 

מה לומדים במסגרת לימוד אנגלית עסקית? 

בדרך כלל מי שיבחר במסגרת לימודי אנגלית עסקית יחזיק בידע בסיסי כל שהוא באנגלית. אנשים יכולים לדעת לקרוא ולכתוב באנגלית מצוין, גם יכולת השיחה שלהם יכולה להיות טובה, אך אין זה אומר שהאנגלית העסקית שלהם מספקת. בעולם העסקים מונחים רבים שקשורים לתחום העסקי, הפיננסי ולתחום החברות. מי שרוצה לשחק בליגה של הגדולים צריך להכיר את כל המונחים בעולם זה ולדעת לדבר אותם באופן שוטף ובקלות. הלימודים כוללים לימודי מונחים עסקיים, שיחות באנגלית וכתיבת מיילים, כתיבת קורות חיים ותרגול ראיונות עבודה ופגישות עסקיות באנגלית שוטפת. 

ואם אין זמן ללמוד? 

לא מעט אנשים שזקוקים ללימודי אנגלית עסקית סובלים מחוסר של זמן. בדרך כלל יהיו אלה אנשים עסוקים מאוד שזקוקים ללימוד מהיר, אפקטיבי ומאוד גמיש מבחינת השעות. אם בעבר היה מקובל ללמוד בקבוצות או במסגרת של שיעורים בבית ספר לאנגלית, כיום הלימודים מונגשים יותר. בעידן הדיגיטלי כל אחד ואחת יכולים ללמוד בשעות שנוחות להם ומכל מקום באמצעות אפליקציה ללימוד. 

אין זה אומר שהם לומדים מול תוכנה, הלימודים פשוט גמישים בהרבה מבחינת שעות הלימודים והמיקום. צריך רק להוריד את האפליקציה, לקבוע שיעורים בשעות שנוחות ולהתחיל ללמוד. ניתן לעשות זאת בהפסקות בעבודה, בשעות הערב המאוחרות מהבית ובכל שעה פנויה במהלך השבוע. ניתן לקבוע שעה מוגדרת מראש או לפזר את השעות באופן נוח רק בשעות הפנויות במהלך השבוע. 

לומדים אנגלית עסקית בנוחות

חברת i-fal מציעה שיעורי לימוד אנגלית עסקית עם מורים מקצועיים בנוחות ובגמישות רבה. אנו מציעים שיעורים דרך אפליקציה ואונליין כאשר בכל סוף שיעור מקבלים דוח מפורט על ההתקדמות בלימודים ומעקב ברמה החודשית.

המורים שלנו נבחרו בקפידה ולהם ניסיון רב בתחומים רבים של לימודי אנגלית, כאשר הגמישות בשעות רחבה וכוללת שיעורים מהשעה 6:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה עם זמינות בסופי השבוע. כל אחד ואחת יכולים ללמוד אנגלית עם i-fal במחירים משתלמים במיוחד, בכל זמן ובכל מקום, אז קדימה, שנקבע שיעור ניסיון בחינם?

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!