קורס אנגלית עסקית

קורס אנגלית עסקית עם מורה אחד על אחד בזום באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

יתרונות קורס אנגלית עסקית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות באנגלית עסקית

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

קורס אנגלית עסקית

עולם העסקים של היום יכול להיות קשוח למדי למי שאינו שולט בשפה האנגלית היטב. היכולת להבין מונחים מעולם העסקים, הנוחות שבביצוע שיחות סמול טוק והבנה מעמיקה של השפה העסקית בעולם יהוו כלי עוצמתי עבור כל מי שנמצא בזירה זו.

גם מי שיודע אנגלית היטב יכול למצוא עצמו במסגרת של קורס אנגלית עסקית ומדוע? כי לא די בידיעת השפה כדי לשלוט בה בתחום זה. מתי הצורך בלימודים עולה, מה לומדים בקורס ומה אמור לעשות מי שאין לו זמן ללמוד? הכנו לך כתבה שתסייע לעשות קצת סדר. 

למי נועד קורס אנגלית עסקית? 

הלימודים במסגרת קורס האנגלית העסקית יכולים להתאים לאנשים רבים שנמצאים בצעדיהם הראשונים בעולם העסקים אך לא רק. כיום, יותר מתמיד אנחנו נדרשים לנהל שיחות בשפות שונות בשל התפתחות עולם העסקים וניהול קשרים עם מחלקות ולקוחות ברחבי העולם.

במיוחד לקראת קידום לתפקיד שכזה, או כאשר מעוניינים לעסוק בתפקיד שיהיה בו צורך לדבר אנגלית עם מונחים רבים מעולם העסקים. לא מעט אנשים בוחרים לקראת רילוקיישן ללמוד אנגלית עסקית, לפני יציאה ראשונה למשלחת מטעם העבדה בחו"ל או לפני כנס גדול שבו ישתתפו הרבה דוברי אנגלית. כמו כן, הקורס מתאים למנהלים ועובדים בכל הדרגים שמשתתפים בישיבות זום גלובליות בהן נעשה שימוש רב בשפה האנגלית. 

איזה חומר לומדים בקורס אנגלית המיועדת למגזר העסקי? 

ראשית, יש לומר שעבור קורס אנגלית עסקית יש צורך בידע בסיסי בשפה האנגלית ולעיתים אף מעט יותר מהבסיס. יכולת השיחה, ההתנסחות בכתב ובעל פה וכמובן הקריאה צריכים להיות ברמה בסיסית טובה. בקורס עצמו לומדים מונחים שגורים בעולם העסקי, בין היתר מונחים בשיחות יום-יומיות וגם מונחים מוכרים פחות ששייכים באופן בלעדי לעולם העסקי.

אלה יכולים להיות סלנגים עסקיים, מונחים מורכבים מהעולם הפיננסי או מונחים שקרוב לוודאי יעלו בשלב כזה או אמר בשיחות ופגישות. נוסף על כך, הקורס כולל שיחות, כתיבה של קורות חיים, תרגולים של פגישות עסקיות בשילוב המונחים העסקיים, הכנה לראיון עבודה באנגלית וכמובן התכתבות יום יומית, בין אם במייל ובין אם בפלטפורמות אחרות. 

מהו היתרון של לומדי האנגלית העסקית? 

בעולם העסקי של היום גם אם אין ציפייה שאדם ידע אנגלית עסקית מושלמת, ישנה ציפייה מסוימת לשליטה בשפה. הלקוחות והפרטנרים העסקיים, כמו גם הבוסים שלנו לעתיד, רוצים לדעת שאנחנו מתמצאים בשפה האנגלית היטב, על מנת שנוכל לבצע את תפקידנו על הצד הטוב ביותר.

שליטה באנגלית עסקית תסייע לסלול דרכים בפגישות, היא תהפוך את השיחה לקלילה יותר ואין ספק שמי שכן יודע להתנהל באופן שטף באנגלית ייהנה מיתרונות על פני אחרים. אם יש צורך בלימודים ממוקדים לקראת ראיון עבודה, מומלץ להרחיבם בקבלה לתפקיד כדי לשמר את היתרון. 

ללמוד מכל מקום ובכל זמן 

פעם, בעבר הלא מאוד רחוק, מי שרצה לשפר את האנגלית העסקית שלו כמעט לא היה יכול לדמיין איך לבצע את ההשקעה בלימודים – אם במקביל היו גם המשימות הרגילות, כמו עבודה או ניהול של בית עם ילדים.

כיום, למרבה המזל, לכולם האפשרות ללמוד קורס אנגלית עסקית כי הטכנולוגיה מאפשרת לנו יכולות חדשות וב-i-fal כבר ריכזנו עבורך את הפתרונות המשתלמים והיעילים ביותר ללימוד השפה הכה חשובה.

באמצעות השירות שלנו, ללמוד באופן אפקטיבי, ממוקד מטרה, ללא בזבוזים מיותרים ובמחיר מנצח של 20 שקלים בממוצע לשיעור. צוות המורים ותיק, מנוסה ובעל ידע רב בהדרכה והוראה, כך שהלומדים יוצאים נשכרים במיוחד. ניתן לקבל את השיעורים מוקלטים וגם מופק דו"ח התקדמות לאורך השיעורים. כמו כן, היתרון הברור שלנו הוא בגמישות הרבה של שעות השיעורים – ניתן להירשם לשיעורים מן השעה 6:00 ועד 23:00 – כמו גם בימי שישי עד שעות הצהריים. 

רוצה לשמוע עוד על קורס אנגלית עסקית אונליין ולהתחיל שיעור ראשון ללא התחייבות וללא תשלום? כדאי ליצור עמנו קשר ממש עכשיו, נשמח לעמוד לרשותך.

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!