לימוד אנגלית בסיסית

לימוד אנגלית בסיסית עם מורה אחד על אחד באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

יתרונות לימוד אנגלית בסיסית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימוד אנגלית בסיסית

שליטה באנגלית היא כישור חיוני להצלחה בתחומים רבים. בין אם זה בעבודה, לימודים, תיירות או פשוט הנאה מתכנים באנגלית – ידע בסיסי בשפה היה להכרחי. 

לימוד אנגלית בסיסית הוא הבסיס להבנה ותקשורת מוצלחת באנגלית. עם i-fal – פלטפורמת לימוד מתקדמת ומורים מקצועיים – כל אדם יכול לשפר במהירות את האנגלית וליהנות מהיתרונות שמביאה שליטה בשפה – בין אם זה קידום בעבודה, לימודים אקדמיים או פשוט יכולת טובה יותר לתקשר עם אנשים מרחבי העולם.

מיומנויות המפתח באנגלית בסיסית

כדי לדעת מראש לאן אנו נכנסים, הבה נערוך היכרות קצרה עם הנושא המדובר. לימוד אנגלית בסיסית כולל פיתוח של 4 מיומנויות מפתח:

  • הבנת הנשמע (Listening)

הבנת הנשמע היא היכולת להבין אנגלית מדוברת – הן שיחה בין אנשים והן חומרים מוקלטים כמו סרטים, פודקאסטים ועוד. זוהי מיומנות קריטית לתקשורת יום-יומית באנגלית, שנרכשת במהלך הלימודים והתרגול.

  • דיבור (Speaking)

דיבור היא היכולת לדבר אנגלית באופן ברור ומובן. חשוב לפתח אוצר מילים בסיסי, להגות נכון ולבנות משפטים פשוטים בשיחה – וכאן המורים שלנו מהווים יתרון עצום על פני האלטרנטיבות.

  • קריאה (Reading)

קריאה באנגלית מאפשרת לך לצרוך טקסטים באנגלית – ממסמכים דרך עיתונות וספרות. זוהי מיומנות הכרחית ללימודים, עבודה ועוד שלל תחומים, ומאפשרת לך לצבור עוד ידע בכל נושא שמעניין אותך. 

  • כתיבה (Writing)

כתיבה באנגלית נחוצה הן לתקשורת יום-יומית (מיילים, הודעות) והן ליצירת טקסטים ארוכים יותר, כמו דוחות או מצגות. כתיבה נכונה ובהירה חיונית בסביבה מקצועית או אקדמית, וזוהי תוספת חשובה לכישורי האנגלית שלך.

שליטה בסיסית בכל 4 המיומנויות הללו מהווה תשתית איתנה להמשך לימודי האנגלית ובעזרת פלטפורמת לימוד איכותית שמוצעת באפליקציית i-fal יהיה ביכולתך לפתח במהירות וביעילות את כל המיומנויות הללו – ולהגיע לרמה שמאפשרת תקשורת והבנה באנגלית.

איך לומדים אנגלית בצורה יעילה – בכל רמה?

כיצד למדים אנגלית בצורה הטובה והיעילה ביותר, בין אם מדובר בלימוד אנגלית בסיסית ובין אם בפיתוח כישורים מתקדמים? ובכן, השוק רווי בפתרונות ללימוד שפות. אולם כדי ליהנות מכל היתרונות – זה הזמן להכיר את הפתרון המוביל: לימוד מקוון עם מורה פרטי דרך הפלטפורמה החדשנית שפיתחנו ב – i-fal. 

i-fal מציעה למידה אישית מותאמת עם מורה אנגלית מקצועי, במחיר נגיש (20 ש"ח לשיעור בממוצע). השיעורים מתקיימים בנוחות מהבית, וניתן לקבוע אותם 7 ימים בשבוע, בטווח שעות רחב במיוחד שמבטיח שיהיה לך את החלון הנחוץ לקבוע שיעור של 25 דקות, לפחות פעם או פעמיים בשבוע.

המורים המנוסים שלנו זמינים בלחיצת כפתור ומספקים חוויית הוראה איכותית, יעילה ומותאמת אישית לצרכי הלומד ורמתו הנוכחית. כמו כן, הפלטפורמה כוללת כלים מתקדמים למעקב אחר התקדמות הלימוד ושיפור מתמיד.

בין אם אתם מחפשים לשפר את האנגלית לצרכים מקצועיים, לימודיים או אישיים – i-fal מספקת את הדרך הטובה, הנוחה והיעילה ביותר לרכוש ידע איתן באנגלית בסיסית וליהנות מהאפקט הנלווה לכך.

לימוד אנגלית בסיסית עם i-fal

כאמור, שליטה באנגלית בסיסית היא כלי חיוני להצלחה ומימוש עצמי בעולם המודרני. פיתוח 4 המיומנויות – הבנת הנשמע, דיבור, קריאה וכתיבה – יאפשר לך ליהנות ממגוון הזדמנויות שעד עתה היו סגורות בפניך. עם הפלטפורמה המתקדמת של i-fal ביכולתך ללמוד אנגלית בסיסית בצורה יעילה, נוחה ומקצועית עם מורים אישיים מנוסים.

זה הזמן להתקדם לרמת הבאה באנגלית שלך ולפתוח עולמות חדשים של אפשרויות, כפי שיעידו התלמידים הרבים שלנו, שכבר עושים את הצעד הראשון ומשפרים את האנגלית שלהם עם i-fal. 

לקביעת שיעור ניסיון, הורידו את האפליקציה כעת.

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!