לימוד אנגלית למבוגרים אונליין

לימוד אנגלית למבוגרים אונליין עם מורה אחד על אחד באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

יתרונות לימוד אנגלית למבוגרים אונליין באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימוד אנגלית למבוגרים אונליין

אנשים רוצים לשפר את האנגלית שלהם בכל הגילים – כאשר אחד המגזרים שאינו מקבל בדרך כלל מענה "מערכתי" הוא – המבוגרים. בהינתן ששנות הלימודים הסתיימו זה מכבר וקורסים באוניברסיטה הם כבר נחלת העבר, הרי שמדובר באנשים שבדרך כלל זקוקים להצליח לאזן בין עבודה לבין משפחה, בין דאגות בריאות לבין תכנון החופשה הקרובה, בין התרגשות לקראת חתונה של הבן או של הבת, לבין עוד בר או בת מצווה במשפחה… וללימודים בדרך כלל אין מקום בסדר היום.

החדשות הטובות הן – כי i-fal מבינה את הצרכים שלך – ומספקת פתרון התפור בדיוק בשבילך. אנו יודעים כי עבור מבוגרים רבים שרוצים ללמוד אנגלית, קורס אונליין הוא הפתרון האידיאלי, הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, ובמאמר זה נסקור את הראשיות שבהן.

מחירים נוחים – החל מ-18 ₪ לשיעור בלבד

עבור מבוגרים עסוקים, אחת הסיבות המרכזיות ללמוד אנגלית אונליין היא המחיר האטרקטיבי והנגיש. i-fal מציעה מחירי לימוד אנגלית למבוגרים אונליין שהם משתלמים במיוחד, החל מ-18 ש"ח בלבד לשיעור – זוהי הצעה יוצאת דופן שמאפשרת גם לבעלי תקציב מצומצם ליהנות משיעורים פרטיים עם מורים מקצועיים באופן שמסיר חסמים כלכליים ופותח את אפשרויות הלמידה לכל אחד ואחת.

כמו כן, ניתן ליהנות ממבצעים ומהנחות מיוחדות נוספות. לדוגמה, שיעור ניסיון ראשון ללא תשלום, עוד על כך בהמשך.

שיעורים זמינים בכל שעה המתאימה לך

יתרון משמעותי נוסף של לימוד אנגלית אונליין ב-i-fal הוא הגמישות והזמינות של השיעורים. בניגוד לקורסים פרונטליים קבועים מראש, כאן באפשרותך לתאם שיעורים בשעות הנוחות ביותר עבורך – כאשר השיעורים זמינים 7 ימים בשבוע, בכל שעה בין 6 בבוקר ל-11 בלילה.

ביכולתך ללמוד בבוקר לפני העבודה, בהפסקת הצהריים שלך, בערב לאחר שהילדים הלכו לישון ואפילו בסופי שבוע. אין מגבלת זמנים קשיחה. גמישות זו מאפשרת לימוד אנגלית למבוגרים אונליין בלי לוותר על שגרת החיים.

שיעורים המותאמים לרמת הידע שלך

יתרון מרכזי נוסף של i-fal עבור מבוגרים הוא ההתאמה האישית של השיעורים לרמת הידע הקיימת. לפני תחילת, הלימודים מבצעים המורים הערכת רמה קצרה כדי לאבחן את נקודת המוצא. לאחר מכן נבנית תוכנית לימודים מותאמת אישית על בסיס זה, תוך התמקדות בנושאים ובמיומנויות הרלוונטיים ביותר עבורך. 

כך נמנע מצב של למידת חומר לא רלוונטי או קשה מדי או קל מדי. המורים המנוסים שלנו יודעים לאתגר אותך ברמה הנכונה ולקדם אותך הלאה בצורה מיטבית – והגישה זו היא אחד המפתחות להצלחה בלימודי שפות – בכל הגילים.

למידת הגייה נכונה

אחד האתגרים המרכזיים בלימוד אנגלית למבוגרים הוא רכישת הגייה נכונה. כאשר כבר דוברים שפה שנים רבות, קשה לשנות הרגלי הגייה שגויים. i-fal מתמקדת בהקניית הגייה תקנית כבר מתחילת התהליך. המורים שלנו מקפידים על תיקון הגייה בכל שיעור, נותנים הסברים ברורים על אופן הייצור הנכון של הצלילים ומאפשרים תרגול נכון עם משוב בזמן אמת.

שימוש נכון בדקדוק

נושא נוסף שחשוב להקנות למבוגרים הלומדים אנגלית הוא שימוש נכון בדקדוק. הבנת חוקי הדקדוק באנגלית ויישומם נכון בדיבור ובכתיבה קריטיים לשליטה טובה בשפה.

 

ב-i-fal – הנושאים הדקדוקיים נלמדים בהדרגה, תוך הסברים ברורים ותרגול מונחה. המורים עוזרים לזהות את הטעויות האופייניות ומתקנים אותן תוך כדי השיחה.

לימוד אנגלית למבוגרים אונליין – שיעור ראשון בחינם

ספקטרום היתרונות לא נפסק כאן, בין האפשרות לקבוע ולבטל שיעור תוך מקסימום גמישות, שירות לקוחות בוואטסאפ ועוד, אנו מזמינים אותך לקבוע היום שיעור ניסיון ראשון ללא תשלום.

זוהי הזדמנות מצוינת להתרשם אישית מהמתודולוגיה, איכות המורים, הטכנולוגיה והגמישות שאנו מספקים. ביכולתך יהיה לבחון את רמת האנגלית הנוכחית שלך, לקבל המלצות מהמורה ולהחליט האם השירות שלנו מתאים לצרכים שלך.

איך? פשוט! מורידים את האפליקציה – וכל היתרונות כבר בפנים.

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!