לימוד אנגלית לנוער

לימוד אנגלית לנוער עם מורה אחד על אחד באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לימוד אנגלית לנוער באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

לימוד אנגלית לנוער

אנגלית היא שפה בין-לאומית מובילה, והיא פותחת עולמות חדשים והזדמנויות רבות בפני בני נוער בישראל, כמו גם במדינות אחרות.

ב-I-FAL, המטרה שלנו היא לא רק ללמד אנגלית, אלא ליצור חווית למידה מכוונת באמצעות אנשי מקצוע, כזו שתכין את בני הנוער לעולם שבו הידע והתקשורת באנגלית הם חיוניים. אנו דוגלים בשיטת למידה המעודדת חשיבה ביקורתית, יצירתיות, ואינטראקציה חברתית – כלים הכרחיים להתפתחות אישית ולהשתלבות בכפר הגלובלי. 

לימוד אנגלית לנוער בעזרת טכנולוגיה מתקדמת

נוער צמא לידע וחוויות – ואנגלית היא המפתח לעולמות חדשים עבורם. לכן, לימוד אנגלית לנוער הוא השקעה חיונית בעתיד שלהם ובהצלחתם האישית. היות שיכולת לדבר אנגלית היא חיונית להצלחה אישית ומקצועית, ואף חברתית, הרי שלימוד אנגלית יכול לסייע לבני נוער להצליח בשלל אפיקים, ביניהם:

  • לקבל מידע על מגוון רחב של תחומים שאינם נגישים בעברית
  • להבין מידע ותכנים ברחבי האינטרנט – ולהשתתף בדיונים
  • לתקשר עם אנשים, חברים ובני משפחה מרחבי העולם
  • להפיק סרטונים, "ממים" וטקסטים שיופצו לקהל יעד עולמי
  • בעתיד – ליצור הזדמנויות לימודיות ותעסוקתיות
  • ועוד…

 

אך איך ניתן להפוך את לימוד האנגלית לחוויה מעצימה עבור נערים ונערות? איך מתקדמים, בצורה היעילה ביותר, בעולם טכנולוגי כשלנו?

ובכן, באמצעות I-FAL, כל נער ונערה יוכלו להשיג את המטרות הלימודיות שלהם, ובעת ובעונה אחת להתחבר לעולם הרחב שמחכה להם שם בחוץ. זה הזמן להכיר את היתרונות של שיעורים פרטיים בווידאו. בהמשך, נספר לכם על השירות של I-FAL, המציע שיעורים פרטיים אונליין במחירים נוחים, בזמינות גבוהה ובמקצועיות ללא פשרות!

לימוד אנגלית לנוער עם האפליקציה של i-fal

אפליקציית הלמידה החדשנית של i-fal מותאמת במיוחד לצרכים הייחודיים של בני נוער המעוניינים לשפר את האנגלית שלהם בצורה אפקטיבית ומהנה. האפליקציה מציעה גישה למורים מיומנים – שיודעים להתאים את הלמידה לבני נוער באופן ספציפי.

במקביל, האפליקציה מאפשרת גם גמישות ונגישות – שמתבטאת בלמידה מכל מקום ובכל זמן דרך הטלפון, בשעות שנוחות לתלמיד ולא מתנגשות עם התוכניות המשפחתיות. כמו כן, האפליקציה כוללת מעקב התקדמות, כולל משוב וציונים, אפשרויות תיאום וביטול שיעורים בקלות ובנוחות ועוד מגוון רחב של אפשרויות שהתלמידים שלנו ביקשו לאורך השנים.

למעשה, האפליקציה שלנו מספקת פלטפורמה ייחודית לבני נוער, שבה הם יכולים ללמוד בקצב שלהם, לקבוע מראש את תוכנית הלימודים ולהיות בקשר ישיר עם מורים מהמובילים בתחומם. כל זה מתוך הבנה שהצלחה אקדמית ומקצועית מתחילה בבסיס חזק של ידע ומיומנויות באנגלית.

ומה לגבי המחיר?

אחד היתרונות הבולטים של I-FAL מתבטא בעלות נמוכה במיוחד – רק 20 ש"ח בממוצע לשיעור פרטי עם מורה מקצועי, מה שהופך את האפליקציה שלנו לדרך מצוינת לבני נוער לשפר את כישורי השפה שלהם בצורה מהנה ואפקטיבית.

מתחילים ללא תשלום וללא התחייבות – ומתקדמים בקצב מותאם אישית

ב-I-FAL אנו פועלים תחת ההבנה הברורה שכל תלמיד הוא עולם ומלואו. לכן, המורים שלנו מקפידים להתאים את תוכנית הלימודים, הקצב והגישה הפדגוגית לצרכים הספציפיים של כל תלמיד. לפני תחילת השיעורים אנו מבצעים הערכה ראשונית של רמת האנגלית, סגנון הלמידה המועדף והמטרות הלימודיות. בהתאם לכך, המורה בונה תוכנית לימודים אישית הכוללת נושאים וחומרי למידה מגוונים שיעניינו את התלמיד ויסייעו לו להתקדם בצורה הטובה ביותר. נוסף על כך, מערכת המשוב השוטף מאפשרת כיוון והתאמה מתמדת של לימוד אנגלית לנוער באופן אפקטיבי – לאורך כל הדרך.

והחדשות הכי טובות הן – שניתן להתחיל מיידית עם שיעור ניסיון ראשוני ללא עלות. פשוט הורידו את האפליקציה, וקבעו את המועד הרצוי לכם ממש כעת!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!