קורס אנגלית לילדים | שיעורים פרטיים באנגלית לילדים

קורס אנגלית לילדים עם מורה אחד על אחד בזום באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה מומלץ לעשות קורס אנגלית לילדים באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

קורס אנגלית לילדים

מתי מומלץ שילדים ילמדו אנגלית במסגרת קורס? כיצד ניתן ללמוד בדרך חווייתית ומהנה? כיצד לומדים על פי קצב אישי ובגמישות מקסימלית?

השפה האנגלית יכולה להיראות לחלק גדול מהמבוגרים פשוטה, אך רבים מהם שוכחים שלקחו להם הרבה שנים של אימון כדי להגיע לרמתם. ילדים רבים מתקשים ברכישת השפה, בטח בימנו שיש לא מעט גירויים והפרעות למי שמעוניין לרכוש שפה שלמה נוספת. אז איך לומדים קורס אנגלית לילדים בשיטה יעילה ופשוטה? כיצד מצליחים בטירוף של הזמנים ביום יום למצוא לזה זמן וגם כסף? הכנו עבורך מאמר מיוחד על השיטה החדשה ללמידה – אונליין ומכל מקום ובכל זמן, בדרך שילדים אוהבים. 

מתי מומלץ להתחיל עם שיעורים פרטיים באנגלית לילדים? 

כיום ילדים לומדים אנגלית כבר מכיתה ג', כאשר בשנת הלימודים הראשונה רק חושפים את הילדים לאותיות השונות ורק לקראת כיתה ד' הרמה עולה ומצופה מהילדים ללמוד לקרוא ולכתוב. לא כל הילדים מצליחים לרכוש את השפה בקלות ואלה לא חייבים להיות ילדים עם קשיי למידה כלל. לעיתים ילדים שיחוו קושי ברכישת השפה העברית יחוו קושי גם ברכישת השפה האנגלית. לעיתים הם יגלו את הקושי לראשונה כאשר ילמדו אנגלית. ההמלצה היא לא לחכות עד שיתגלה קושי רב בלימודים כדי להתחיל ללמוד בתגבור, אלא לחשוף את הילדים כבר בשלב מוקדם ללימודים חווייתיים שיסייעו לרכישת השפה, בקלות ובנוחות ואף בהנאה. 

כיצד מתאימים את הרמה לילד? 

כיום לימודי האנגלית יכולים להתבצע או במסגרת פרטית אצל מורה, או בלימודים אונליין במסגרת קורס אנגלית לילדים. מורה פרטית יכולה לעלות לא מעט כסף וגם יש צורך לפנות זמנים לא גמישים ולהגיע אליה פיזית, דבר שמקשה על הורים רבים בטירוף של היום יום. מאז הקורונה גילינו שיש לא מעט תחומים שדווקא מומלץ להעביר לאונליין ובהם פגישות יזומות של אנשים ממרחקים וגם לימודים, גם אקדמיים וגם לימודים לילדים. את הרמה ניתן להתאים על פי בדיקה אישית לפני הקורס, לאחר מכן ניתן להתאים לכל ילד את הרמה האישית שלו ולצרף אותו למסגרת לימודים מתאימה.

על מה עובדים בשיעורים? 

לכל ילד וילדה יכול להיות צורך שונה בלימוד השפה האנגלית. אחד יצטרך חיזוק בדיבור בביטחון באנגלית, השנייה תצטרך חיזוק בתחום הדקדוק. לשם כך באייפאל יש שיעורים פרטיים באנגלית לילדים מותאמים לכל רמה ולכל אתגר או צורך, לחיזוק נקודות החולשה והגדלת נקודות החוזקה. כך כל ילד וילדה, מגילאי יסודי ועד לסיום הבגרות יוכלו לחוות הצלחות, להתקדם וללמוד אנגלית. 

יתרונות הלימודים אונליין

יש ללימודים אונליין באנגלית יתרונות רבים על פני לימודים מכל סוג אחר. ראשית, ניתן לבצע התאמות לקבוצות רבות של ילדים ממקומות שונים בארץ. ההתאמה מבוצעת והלימודים מותאמים אישית ובשעות נוחות וגמישות במיוחד. ניתן ללמוד בסופי השבוע, ניתן לבצע לימודי אנגלית מדוברת, לימודים ממוקדים בנושא מסוים ולימודים על פני כמה ימים בשבוע. כמו כן, ניתן לבחור בשעות גמישות במיוחד, משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב המאוחרות, הלימודים הם מכל מקום, כל מה שצריך הוא חיבור אינטרנט ומחשב או טלפון נייד. 

לומדים אנגלית בכיף

חברת ifal מציעה קורס אנגלית לילדים באפליקציה מתקדמת ונוחה במיוחד עבור ילדים. אנו מציעים לימודים בכל הרמות ובנוחות מקסימלית עבור כל ילד וילדה – בכל רמת אנגלית נדרשת ועבור כל צורך. אנו מספקים גמישות מרבית בקביעת השיעורים, משעה 6:00 ועד 23:00, כולל סופי שבוע, כאשר המורים שלנו הם מטובי המורים בתחום. אנו מציעים לך להצטרף וליהנות ממחירים חסרי תקדים במסגרת מיזם כחול לבן, ששם את הילדים במרכז.

אז קדימה, שנקבע שיעור אנגלית לילדים לניסיון, בחינם וללא התחייבות? רק צריך להוריד את האפליקציה – ומתחילים!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!