קורס ללימוד אנגלית

קורס ללימוד אנגלית עם מורה אחד על אחד באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

יתרונות קורס ללימוד אנגלית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

קורס ללימוד אנגלית

ללמוד שפה זרה זה אתגר לא פשוט עבור מרבית האנשים. אך זה לא חייב להיות כך. ifal מציגה את הקורס המקוון המתקדם והמשתלם בישראל, שיעניק לכם שליטה בשפה הבין-לאומית, עם מורה פרטי שילווה אותך בדיוק בקצב ובנקודות הנחוצות לך – הלמידה תהיה אפילו להיות קלה ומהנה יותר ממה שחשבת. 

מה אנו מציעים?

בין אם מדובר בתלמיד ביסודי, בהכנה לקראת בגרות, בשיפור האנגלית עבור סטודנטים או בהקניית אנגלית מאפס גם לאנשים בוגרים יותר – פיתחנו קורס ייחודי ללימוד השפה האנגלית שיאפשר לכם לרכוש מיומנויות וביטחון עצמי באנגלית – בקצב שלכם ובמחיר המשתלם ביותר בישראל לשיעורים פרטיים.

מחירים אטרקטיביים במיוחד – השקעה חכמה בעתיד שלכם ושל ילדיכם

אנחנו מבינים שלימוד שפה זרה יכול להיות השקעה יקרה. לכן התאמנו את מחירי הקורס שלנו לתקציב הישראלי הממוצע, תוך הקפדה על איכות לימוד מעולה. המחירים שלנו הינם המשתלמים ביותר ביחס לכל אלטרנטיבה, ומהווים השקעה חכמה בעתיד שלכם ושל ילדיכם – במטרה לאפשר גישה לקורס ללימוד אנגלית בלי לרושש את הכיס.

מורים מקצועיים ומוסמכים שעברו תהליך סינון קפדני

המורים שלנו עוברים תהליך מיון קפדני, ונבחרים רק המועמדים המתאימים ביותר. אנו מקפידים לבדוק היטב את כישורי ההוראה, הניסיון וההשכלה של כל מורה פוטנציאלי. רק מורים מוסמכים עם ניסיון מוכח בהוראת אנגלית כשפה זרה מצטרפים לצוות ההוראה שלנו. כך אנו מבטיחים לכם מורים מקצועיים ומיומנים במיוחד.

שיעורים פרטיים אישיים המותאמים לרמתכם וצרכיכם 

השיעורים בקורס ללימוד אנגלית של ifal הם פרטיים ואישיים, ומותאמים באופן ספציפי לכל תלמיד. אנו מקפידים להתאים את סגנון הלימוד, החומרים וקצב ההתקדמות לרמתכם הנוכחית, מטרותיכם וצרכיכם הייחודיים. כמו כן, המורים שלנו יודעים כיצד לקבוע את הרמה המתאימה עבורכם ולבנות תוכנית לימודים אישית המותאמת ממש עבורכם.

טכנולוגיה מתקדמת ללימוד אינטראקטיבי ויעיל

הקורס שלנו משלב טכנולוגיות הוראה חדשניות ומתקדמות שיאפשרו לכם ולילדיכם חוויית למידה אינטראקטיבית, מעניינת ויעילה. השיעורים מתקיימים דרך פלטפורמה ייעודית הכוללת את כל הכלים שהמורים והתלמידים זקוקים להם על מנת לשפר את רמת האנגלית – ויוצרת סביבת למידה דינמית ומגוונת שתסייע להאיץ את התקדמותכם.

אפליקציה ידידותית ונוחה לתאום וביטול שיעורים

לא רק שיעורים פרטיים – באפליקציה תוכלו לנהל את הלימודים בקלות, לבחור מורה ולתאם שיעורים בלחיצת כפתור, וכן קיימת האפשרות לבטל או לשנות שיעורים במקרה הצורך, כפי שמיד נפרט.

זמינות גבוהה – שיעורים פעילים מ-6 בבוקר ועד 23:00 בלילה, כולל סופי שבוע

אנו פועלים במתכונת נרחבת של שעות פעילות כדי להתאים את עצמנו ללוח הזמנים העמוס של מרבית האנשים במדינה. ניתן לתאם שיעורים בימים ובשעות נוחות לכם, החל מ-6 בבוקר ועד 23:00 בלילה, כולל סופי שבוע. שיעורים זמינים בכל יום בשבוע לפי בחירתכם – ובמילים אחרות המורים שלנו כאן בשבילכם, ממש במרחק כמה לחיצות על המסך.

גמישות מרבית – אפשרות לבטל עד שעתיים לפני השיעור

אנו מבינים שלפעמים צצות התנגשויות בלוח הזמנים ויש צורך לבטל או לדחות שיעור. לכן ifal מפעילה קורס ללימוד אנגלית עם מערך תמיכה מהירה בוואטסאפ לכל שאלה או בעיה ומאשפרת ביטול עד שעתיים לפני מועד השיעור, ללא עלות. גם אם משהו השתבש ברגע האחרון, תוכלו לבטל את השיעור בקלות ולקבוע מועד חלופי. שירות גמיש ומתחשב זה נועד להקל עליכם את ניהול הלימודים.

 

Let's do this!

אפליקציית ifal היא מיזם ישראלי צעיר ודינמי שמחויב לספק את השירות האיכותי ביותר במחיר הוגן. נשמח ללוות אתכם לאורך קורס ללימוד אנגלית, צעד אחר צעד. בסיוע המורים המנוסים שלנו, תשפרו את הבנת הנקרא והנשמע, תרחיבו את אוצר המילים ותפתחו שטף ודיוק בדיבור.

כיצד מתחילים? הירשמו היום לשיעור ניסיון – וגלו את הדרך המשתלמת ביותר בישראל ללימוד אנגלית באופן יעיל ועם ליווי מקצועי!

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!