שיעורי אנגלית לילדים

שיעורי אנגלית לילדים עם מורה אחד על אחד בזום באפליקציית I-FAL במחירים שלא נראו בישראל

* כל המסלולים גמישים וניתן לשנות/להחליף בין מסלולי הלימוד השונים ללא התחייבות
** ללא התחייבות (ניתן לבטל בכל נקודת זמן)

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

לא בטוחים האם i-fal היא האפליקציה הנכונה עבורכם ללימוד אנגלית?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

למה מומלץ ללמוד אנגלית באפליקציית ifal?

תרגול שיחות בזום במחיר הכי טוב בישראל

ללא התחייבות

ללמוד מתי שרוצים, מכל מקום ובכל זמן

מורים מקצועיים שמותאמים לכל הרמות

תראו כמה שזה קל ונוח

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!

תלמידים מספרים

שיעורי אנגלית לילדים

כיצד ילדים יכולים ללמוד אנגלית בצורה אפקטיבית ובמחיר נוח? מהו הזמן המומלץ להתחיל ללמוד? האם ניתן ללמוד רק תחום מסוים שאותו רוצים לחזק?

רכישת השפה האנגלית לעיתים מלווה בקשיים עבור ילדים מסוימים. הקושי יכול להיות בקריאה, בכתיבה או בהבנת הנקרא, לעיתים קרובות ניתן לראות כיצד הקושי הוא דווקא בשיחה יום יומית ולעיתים בכל. אז איך מעודדים את הילדים ללמוד אנגלית ולהשתפר בקלות וביעילות? עם שיעורי אנגלית לילדים אונליין מכל מקום ובכל זמן. כל מה שרצית לדעת על שיעורי אנגלית באינטרנט ויתרונותיהם בכתבה זו. 

מתי כדאי להתחיל ללמוד? 

כל הילדים בישראל מתחילים ללמוד אנגלית בבית הספר היסודי, רבים מהם יחוו קשיים בתחילת הדרך אך יצלחו אותם. עם זאת, לא מעט ילדים מתקשים או מוותרים בשלבים הראשונים, מתוך חשש, חוסר היכרות או תחושת חוסר מסוגלות. לעיתים זה יכול להיות קושי ברכישת שפות וניתן לזהות אותו כבר בכיתה א' אם קיים קושי בקריאה וכתיבה בעברית. ההמלצה הנה להתחיל את הלימודים כמה שיותר מוקדם, לעיתים במקביל ללימודי האנגלית בבית הספר וזאת כדי למנוע מראש מצב שבמסגרתו הילד חווה חוסר הצלחה. 

כיצד בנויים השיעורים? 

מערך שיעורי ילדים לאנגלית משתנה מרמה לרמה ומצורך לצורך. לדוגמה, יהיו ילדים שיצטרכו בעיקר חיזוק בשיחה באנגלית, בעיקר בגלל חוסר ביטחון לדבר בשפה זרה. יהיו ילדים שיצטרכו עבודה ממוקדת יותר על דקדוק, על כתיבה או על קריאה שוטפת. יהיו גם ילדים שיצטרכו את כולם גם יחד, אך הנפלא הוא שניתן לבצע התאמה לכל ילד בנפרד בבחירת שיעורים אונליין המותאמים לרמתו ולצרכיו. 

למידה מתוך חוויה

כולם כבר מבינים שלמידה חווייתית הנה אפקטיבית יותר, לכן כיום הלימודים באנגלית מתרכזים בחוויה עצמה. ניתן לראות זאת בספרי הלימוד של הילדים כיום המלאות בדמויות בסיפורים ובציורים שנועדו להצית את הדמיון. בשנים האחרונות לימודים באפליקציות הפכו למבוקשים במיוחד כיוון שדור המסכים של היום מתחבר לסגנון למידה זה הרבה יותר. 

מהם היתרונות בלמידה? 

אין ספק שידיעת השפה האנגלית מסייעת לכולם. אנו זקוקים לשליטה בשפה כדי להסתדר עם הדברים הפשוטים ביותר בחיים אך גם עבור עבודות, טיולים ופנאי. כמו כן, הדרישה לאנגלית בבגרויות מחייבת ידע מעמיק בשפה ורצוי לחזק אותה כבר בשלבים המוקדמים. 

היתרונות ברורים – ילד שלומד באופן קבוע במסגרת שיעורי אנגלית לילדים ישפר את השפה, יצבור ביטחון ויתקדם יחד עם כיתתו בחומר הנלמד. הוא יחוש ביטחון גדול יותר לדבר באנגלית והדבר כמובן גם יסייע לו בבחינות בבית הספר. כמו כן, מומלץ מאוד להמשיך את הלימודים לאורך כל השנה ובצמוד לחומר הנלמד כשיעורי חיזוק. העובדה שניתן לעשות אותם מטלפון נייד מכל מקום יכולה להקל באופן משמעותי. ניתן למשל לבצע את השיעורים בנסיעות ארוכות במהלך השבוע ברכב, בשעות בוקר של ערנות במהלך החופש או בשבת בבוקר ועוד. העובדה שישנה גמישות רבה בבחירת השעות אונליין יכולה לסייע רבות לגייס את הילד בשעה שהוא בוחר ללמוד. עם זאת, מומלץ לקבוע שעה ויום קבועים לשיעורים – אחרת יש לילדים נטייה לדחות את השיעורים. 

שיעורי אנגלית במקסימום נוחות ובמינימום מחיר

אנו בחברת ifal מציעים שיעורי אנגלית נגישים לכולם באפליקציה טכנולוגית ומתקדמת, עם דוח שיעור מפורט בסיום של שיעור ומעקב אחר הרמה בכל חודש. השיעורים גמישים, מהשעה 6:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, כך שכל ילד בכל גיל יכול למצוא את השעה הנוחה לו ללמוד. המורים שלנו נבחרים בקפידה והשיעורים זמינים גם בסופי השבוע. רוצה שיעורי אנגלית לילדים במיזם כחול לבן ובמחיר הכי משתלם? כדאי כבר עכשיו להירשם.

סרטון אחד שווה אלף מילים ... צפו (בחלק) מהמורים שלנו

הורידו עכשיו את האפליקציה וקבלו שיעור ראשון ללא עלות וללא התחייבות - שיחת וידאו 20 דק׳ אחד על אחד בזום

שימו לב! ניתן להוריד את האפליקציה מהמובייל (סמארטפון) בלבד!